h&m

ŁAP OKAZJĘ! moje łupy z tego tygodnia :) Second Hand, H&M, a'la YANKEE CANDLE

By mysweetlittlebunny91 - 07:13:00

Początek tygodnia jak zwykle zaczyna się wspaniale, bo udało mi się  załapać na wiele wyprzedaży. Jeśli czytacie mojego bloga, wiecie, że uwielbiam łapać promocje i różnego rodzaju okazje. A ponad wszystko, kocham tworzyć stylizacje z ciuszów z Second Hand, które przypominają te z wybiegów albo poprostu nadążają za tym co modne, za najniższą cenę ( outfit 1outfit 2 , outfit 3 ). 


Przedstawiam wam, kilka moich łupów z tego tygodnia. No to zaczynamy: 

Okulary i świeczka a'la Yankee Candle: 

Okulary: 
cena: 5,99zł 
Świeczka: 
cena: 5,99zł 

W moim rodzinnym mieście, wchodząc do sklepu chińskiego "po 5zł', gdzie możemy kupić wiele rzeczy, w tej cenie, udało mi się kupić okulary i świeczkę. Podobne okulary, wręcz identyczne widziałam w sieciówkach po 39zł. Świeczka to mój najlepszy zakup. Wybrałam tą o zapachu gruszkowym (dostępne były : truskawkowe, malinowe, pomarańczowe). Od razu po powrocie do domu nie mogłam się powstrzymać, żeby ją zapalić. Powiem wam, że nie wszystkie rzeczy w tych sklepach "Po 4,5 czy 2 zł" są dobrej jakości, ale to jednak bardzo mnie zaskoczyło, bo świeczka ma zapach podobny do Yankee Candle. A tutaj kupiłam ją po najniższej cenie i zapach ma nieziemski. Po przeczytaniu instrukcji na opakowaniu, pali się do kilku dni! Na zdjęciu podrzucam wam paragon, bo czasem mało kto wierzy, że takie rzeczy można znaleźć po najniższej cenie. 

moodboard by me, więcej: https://www.facebook.com/sweetlittlebunny/


Naszyjnik H&M: 

cena: 10zł 

Kolejny łup, biżuteria z H&M za 10zł - przeceniona z 39,90zł. Naszyjnik świetnie sprawdzi się do moich letnich stylizacji. Na ul. Świdnickiej we Wrocławiu, w H&M już zaczęły się wyprzedaże i przeceny na biżuterię oraz ubrania. Zerknijcie  w swoich miastach, czy u was też już są. 




Koszula na obronę pracy magisterkiej VERO MODA: 

cena: 5zł Second Hand

Jak pisałam wam w poprzednim poście, zrobiłam 3 stylizacje, na obronę mojej pracy magisterkiej. Obiecałam, że znajdę podobne rzeczy, aby stworzyć  niemalże identyczne stylizacje, ale w niższych cenach. Szukałam, szukałam, aż udało mi się znaleźć idealną białą, bez wad, i w idealnej cenie koszulę z VERO MODY na tę okazję. Do tego kupiłam balerinki w szpic w kolorze miętowym również za 5zł (żyć nie umierać:), ale to w zestawie poniżej. 


Zestaw do stylizacji z postu LOOK NA ZBLIŻAJĄCY SIĘ EVENT ELEGANT  z Second Hand:

To przykład tego, że można się ubrać elegancko za bardzo małe pieniądze. Wystarczy odrobina wyobraźni i czasu :)


CENA ZA CAŁOŚĆ: 55zł 90gr



Torebka z promocji z H&M - 30zł z 79zł 
buty miętowe (patrz podpunkt powyżej) - BIANCO - SECOND HAND 5zł 
bransoletka Pepco - 6zł 
sukienka czarna z rozcięciem na plecach - second hand - 3zł 
szminka matowa GOLDEN ROSE velvet matte -11,90zł 






BALERINKI

cena: 10zł 

i ostatni łup to "nieśmigane" balerinki na lato w wężowy pattern, z OLX za jedyne 10zł :) na kogoś okazały się za małe, więc je przygarnęłam :)

Po co przepłacać, jeśli ktoś ma na zbyciu czy w szafie, nowe, nienoszone rzeczy za połowę ceny. Warto zatem uzbroić się w cierpliwość i szukać okazji. 







Czy też lubicie wyprzedaże, okazje? Czy nie macie na to czasu? Co wam się udało złapać i kupić na wyprzedażach po okazyjnej cenie?


Bunny. 







  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze