Znacie Happy Little Truck ? to teraz szykuje się Niezły dym :)

By mysweetlittlebunny91 - 10:17:00

Od pewnego czasu, chciałam wybrać się do pizzerii Niezły Dym we Wrocławiu. Zatem nadarzyła się taka okazja i zabrałam na pizzę swojego lubego z okazji imienin :) (Wcześniej udało mi się też zabrać ukochaną siostrę <3)


Spróbuję opisać w kilku słowach: 

Jeśli mieliście okazję spróbować czegoś z foodtruck'a Happy Litttle Truck - to chyba nie muszę wam nic mówic, ale jeśli nie, to...

Według mnie numer jeden ze wszystkich pizzerii w jakich dotychczas jadłam we Wrocławiu. 

Dlaczego?

Otóż tłumaczę :


Happy Litttle Truck to foodtruck, który otworzył swój lokal z pizzą na  Placu Teatralny 1 we  Wrocławiu (czynny od 12.00 do 22.00).


Zalety: 

+ piękny lokal :) minimalistyczny, prosty - czysty :) przestronny :) 
+ super załoga (ekipa) - która w bardzo miły i życzliwy sposób obsługuje gości - przyjazny klimat
+przystępne ceny :) od 17zł do 27zł 
+przepyszna pizza - prosto z pieca
+ jeśli nie ma zbyt wielu klientów - czas oczekiwania to nawet 5 minut i już mamy pizzę przed sobą 
+pomimo  małego wyboru - pizze są tak smakowite, że można zjeść całą bez poczucia zapełnienia 
+idealne, cienki i bardzo dobrze wypieczone ciasto, smak..połączenie mamma mia - no przekonajcie się sami :) 
+człowiek jest się w stanie najeść :) idealne na obiad, kolację z przyjaciółmi 


Wady: 
Jak dla mnie brak, chociaż zdarza się, że pizza może być za bardzo wypieczona (mi zdarzyły się, czarne przypieczenia po piecu - to normalne, ale jednak psuło mi nieco smak i zechciałam je zeskrobać widelcem) 
Gdy są tłumy czas się wydłuża, ale nie jest przekraczany (jeśli powiedziano, że będzie do 30minut tak będzie, a nie, że czekamy godzinę..)


Podsumowując :) Nie będę was zmuszać, ale jedynie powiem, abyście się przekonali sami. Ja z czystym sercem tylko polecam :) 

Pizzeria mnie nie zawiodła i wiem, że będę tam powracać :) 

Załączam wam zdjęcia: 

Myśmy zamówili Timo i Margherite :) Yuumm!



Lokal Niezły Dym



A we Wrocławiu, jakie pizzerie mi jeszcze polecacie? 

Bunny. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze