Jedyna taka noc w roku - NOC Z DESIGN_EM 2016 Siła Zmysłów w Domarze

By mysweetlittlebunny91 - 04:33:00

Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w niezwykłym wydarzeniu, jakim jest NOC Z DESIGNEM. Ósma edycja skupiała się głównie na sile naszych 5 zmysłów. Przygotowano na tę okazję strefy tematyczne, odwołujące się m.in. właśnie do wzroku, smaku, węchu i dotyku. W danej strefie (STREFA SMAKU, ZAPACHU) mogliśmy degustować niezwykłe potrawy oraz poczuć nieziemskie zapachy.


Znajdowało się tam wszystko dla miłośników dobrego i pięknego designu. Nowoczesne wzornictwo, niezwykłe formy, najnowsze technologie.


Ponadto na Nocy z Designem, wystawione zostały drewniane eksponaty i mogliśmy podziwiać niezwykłe rzeźby oraz sztukę.


Wystawcy prześcigali się w prezentowaniu swoich najnowszych i ekskluzywnych kolekcji mebli i dodatków.


Noc z Designem wystartowała o 19.00 a zakończyć się miała planowo o północy.


Wydarzeniu towarzyszyło wiele imprez dodatkowych, afterparty, występy, pokazy.


Wszystko dla mnie byłoby idealne, gdyby nie fakt, że na wydarzenie poszłam niedoleczona i niestety nie dotrwałam do końca. Jednak to co zobaczyłam to moje :) Impreza na bardzo wysokim poziomie. Bardzo podobało mi się wzornictwo i design, wystawionych kolekcji. 


Cóż wam mogę powiedzieć, jeśli nie planujecie nic za rok, to wpadnijcie do Wrocławia :) Domar najprawdopodobniej będzie kontynuował kolejne edycje. 

Jedyna taka w roku okazja, aby poznać nowych ludzi (projektantów, artystów, designerów), podziwiać piękne wzornictwo, nasycić zmysły  i poradzić się :)

do zobaczenia za rok! <3 Domar dziękuję za tak wspaniały event! <3

więcej na stronie: http://domar.pl/

Bunny. 






  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. fajne są te projekty wnętrz.
    W moim stylu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto na żywo zobaczyć, nie do opisania :) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Byłam, widziałam i na drugi rok też na pewno się wybiorę ;).
    Fajny opis i fotki :)

    OdpowiedzUsuń