art

MGR Sztuki i "Projekty nowych serii grup opakowań dla firmy Wedel."

By mysweetlittlebunny91 - 11:23:00

Z bloga wyłączyłam się na dwa dni, bo...

W piątek, dokładnie 17.06, miałam obronę swojej pracy dyplomowej pod tytułem:

"Projekty nowych serii grup opakowań dla firmy Wedel." 

Co dziwnie, nie czułam stresa, ponieważ byłam pewna swojej pracy. Zdecydowałam się właśnie na ten temat (nie... nie lubie aż tak czekolady i nie jadam jej tak często :), ponieważ, firma Wedel kiedyś wiodła prym na rynku polskich czekolad (aktualnie przejęta przez japoński koncert Lotte) i mając w głowie pewna ideę, zdecydowałam się, że to dla niej zrobię ciekawie zaprojektowane opakowania z grafiką polskich malarzy i polskich gór. Dodatkowo w różnych etapach projektowych, te pomysły się mnożyły. Efekt końcowy zaskoczył nie tylko mnie ale i mojego promotora. Do edycji 'polskiej serii' stworzyłam jeszcze serię minimalistyczną.

Kiedyś zechciałam kupić znajomej czekoladę a na półkach nie widziałam niczego ciekawego. Żadne z opakowań nie przykuło szczególnie mojej uwagi. Stąd zaparłam się i stwierdziałam, że spróbuję stworzyć coś oryginalnego i ciekawszego.

Aby zobaczyć efekty mojej pracy, serdecznie zapraszam was do polubienia mojego fanpage'a, gdzie, w poszczególne dni, będę wrzucać kolejne projekty: >https://www.facebook.com/BeataWladykaDesign/

Podsumowując - był to dla mnie niezwykły czas, ponieważ to co robiłam - tworzyłam z pasją. Mogłam puścić wodzę wyobraźni i pokazać, że opakowania też mogą być designerskie.

W ten weekend, świętowałam hucznie z rodziną. Dziękuję też znajomym i bliskim, za tak ciepłe słowa i gratulacje. Tylko motywujecie do dalszej pracy i działań.

Uważam, że w Polsce, brakuje ciekawych rozwiązań dla opakowań czekolad... A jeśli już są to z wyższej półki cenowej. Co myślicie?


Bunny


Aby obejrzeć projekty zapraszam na www: https://www.facebook.com/BeataWladykaDesign/


Tak świętujęęęę! ;d

Pani Mgr

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Gratulacje!! Projekty piękne i fakt że przydałby się lepszy design opakowań, nie tylko czekolad. Chociaż te są na prawdę przewidywalne i niczym się jeszcze nie zaskoczyłam do tej pory oglądając czekoladę, a dzięki ciekawej grafice faktycznie mogłyby podnieść sprzedaż w mojej opinii. Albo przynajmniej jakby włączyć edycję limitowaną takich super graficznych opakowań na rynku czekolad, to byloby coś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, za bardzo motywujące i ciepłe słowa. Cieszę się, że tak myślisz. Też bym bardzo chciała, aby opakowania nabrały charakteru. Zobaczymy czy coś uda się zdziałać w tej kwestii :)

      Usuń