Testowanie podkładu ArtDeco #artdecominimal

By mysweetlittlebunny91 - 11:59:00

Dziś już przyszła do testowania wyczekiwana paczuszka od marki ArtDeco :) Jak wspominałam wcześniej ("Dlaczego uwielbiam poniedziałki...") marka postawiła tym razem na "minimal look"- look w minimalistycznym wydaniu, look naturalny, dziewczęcy, delikatny i subtelny, jednocześnie podkreślający naszą urodę.

Podzielę sie zatem z  wami opinią, na temat podkładu marki ArtDeco.

Pierwsze co mi bardzo przypadło do gustu to... zapach! Nieziemski! Nie do opisania. Ja nakładałam pokład metodą na mokro i nie mogłam przestać się nawąchać, tak przyjemnie mi pachniał.

Zapach nie jest drażniący, powiedziałabym, że to taka jakby kwiatowa, delikatna nuta.

ZALETY:
+zapach, pozostawia ciekawą nutę i utrzymuje się długo, nie jest drażniący!
+bardzo dobre krycie
+świetne nawilżenie
+matowy look
+świetny do każdej cery
+lekka, płynna konsystencja (nie jest ciężki)
+bardzo dobrze się wchłania

Wady:
- z wad wymieniłam bym tylko CENĘ - około 115zł . Dostępny w sieci Douglas TUTAJ

Ale po pierwszej aplikacji, uważam, że jest warty swojej ceny.

Bardzo podoba mi się inicjatywa marki, ponieważ sama jestem minimalistką i cenię minimalizm. Oto efekty z wykorzystaniem podkładu Artdeco:







  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. No cena jest ogromna.
    Fajny podkład ja polecam z firmy AA - uwielbiam go :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń