Boże Krówki - podziel się świętością.

By mysweetlittlebunny91 - 11:14:00

Parę tygodni temu, miałam okazję zamówić Boże Krówki. Było to przed dniem Matki, bowiem to mamie chciałam je sprezentować. Kilka słów wstępu. A więc - na Facebooku, polubiłam stronę Boże Krówki. Wczytując się głębiej - bardzo spodobała mi się inicjatywa firmy. 

Boże Krówki to 100% wyrabiane ręcznie, handmade, z najlepszej jakości składników krówki. 

Kto z nas nie lubi ciągutek? 

Lecz nie o tym wam chciałam powiedzieć - piękną i wyróżniającą inicjatywą jest fakt, że Boże Krówki, to piękny sposób na prezent a jednocześnie po otwarciu, zobaczymy cytaty z Biblii czy świętych. 

To bardzo motywujące. Takie "papierki" z cytatami, możemy nawet zawiesić na tablicy korkowej  czy na lodówce. 

Wcześniej o tym nie wiedziałam, ale Boże Krówki mają kilka punktów sprzedaży w Polsce. W tym we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie. 

Ceny wahają się od 10zł do 25zł. Ale powiem wam jedno: warto :)

Pięknie opakowane, z cytatami. 

Jeśli nie macie pomysłu na prezent - dla przyjaciela, znajomego, rodziców - to mogę wam ze szczerego serca polecić.



Bunny. 

by Sweetlittlebunny



  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mniam, mniam - smak z dzieciństwa !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń