sweet dreams - pomysły na sypialnie_ w bieli i pudrowym różu

By mysweetlittlebunny91 - 06:05:00

sweet dreams - pomysły na sypialnie_ w bieli i pudrowym różu

sweet dreams - pomysły na sypialnie_ w bieli i pudrowym różu by sweetlittlebunny featuring a battery digital clock

Propozycja dodatków do sypialni w bieli i odcieniach pudrowego różu.
Kocham minimalistyczny i skandynawski styl urządzania. Tam gdzie rządzi biel, wszystko wydaje się takie delikatne i eksluzywne. Wybrałam "puchowe" dodatki - takie jak dywan i lampę oraz nakrycie fotela. Sprawny, aby nasza sypialnia nabrała oazy spokoju - wkońcu to miejsce, gdzie po ciężkim dniu pracy, możemy spokojnie iść spać i zregenerować siły :) Co do zegara - nie powinniem się on znaleźć w sypialni - ponieważ, niektórym nie pomagałby w zaśnieciu. Jednak ja często potrzebuję znać, która jest godzina, ponieważ często staram się organizować sobie dzień :)

MUST HAVE do sypialni:


*nastrojowe świeczki, do stworzenia przyjemnej atmosfery
*poduszki - jaśki, duże, małe, puchowe, z ciekawymi wzorami
*świeże kwiaty, ja wybrałam róże :) (mmm.. zapach nieziemski i po przebudzeniu sprawiają, że aż pojawia się uśmiech)
*zasłony - najlepiej te opadające, przysłonięte - dają znać - nie przeszkadzać, odsłonięte - czas rozpocząć nowy dzień i wpuścić dużo światła do pomieszczenia :)
*lampiony - stworzą piękny nastrój
*plakat, zdjęcia na ścianie - nie będzie wydawać się taka pusta, i z ulubionym mottem, pozwoli pięknie rozpocząć poranek :)

W komentarzu napiszcie mi swoje ulubione sklepy online czy stacjonarnie, gdzie uwielbiacie zaopatrywać się w różne dodatki do sypialni, które możecie mi polecić  :)

ściskam was :)

Bunny.




Light bulb light
1 045 PLN - ahalife.com


Pier 1 Imports battery light
59 PLN - pier1.com


Synthetic area rug
190 PLN - dormify.com


Diane James flowers hydrangeas bouquet
1 710 PLN - ahalife.com


Battery digital clock
390 PLN - artclubconcept.com


Polka dot wall art
310 PLN - juliakostreva.com


Voluspa metallic home decor
100 PLN - beauty.com


Queen fabric headboard
2 725 PLN - valuecityfurniture.com

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam dodatki z Home&You i English Home. Mają tam przepiękne rzeczy, chociaż ostatnio ku mojemu zaskoczeniu wspaniałe motywacyjne napisy w czarnych klasycznych ramkach można dostać w Pepco. Są w naprawdę niskich cenach :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dzięki Aniu! Home&You odwiedzam, zwłaszcza jak mają sezonowe zniżki, a Pepco, też kiedyś znajoma mi poleciła i masz rację jest tam wiele wspaniałych dodatków do domu! pozdrawiam! :*

      Usuń