SECOND HANDy Wrocław

By mysweetlittlebunny91 - 03:17:00

!SECOND HANDy!
Kocham Second Hand'y Emotikon smile są one kopalnią rozmaitości, znanych marek po najniższych cenach. Od 2 lat, w wolnych chwilach łapię różnego rodzaju okazje i wynajduję przeróżne rzeczy, ubrania, dodatki Emotikon smileJestem zwolenniczką tego typu zakupów z drugiej ręki. Wtedy moim zdaniem jest bardziej ekonomicznie. Co dziwne oduczyłam się kupować rzeczy nowych. W cenie 29zł za bluzeczkę z promocji w sieciówce, ja kupuję 5 rzeczy w niższej cenie w SC. We Wrocławiu, mam swoje ulubione, do których najczęściej zaglądam. A tutaj wyniki mojej pracy i dzisiejszy OUTFIT Emotikon smileNiebawem podzielę się z wami, jakie są zalety i wady kupowania w *Second Handach oraz gdzie we Wrocławiu je znajdziecie - od najtańszych po te najdroższe.
A oto mój dzisiejszy SAFARI LOOK :
kapelusz - *SH 45gr
kurtka ONLY - SH -20zł
torebka w panterkę firmy TU - 15zł
spodnie H&M rurki czarne - 3zł
sweterek MARK&SPENCER - 5zł
buty VANS panterka - 25zł
apaszka - prezent od znajomej Emotikon smile
kamień na rzemyku - prezent od przyjaciółki Emotikon smile
ten zestaw wyniósł mnie łącznie : 68zł 45gr Emotikon smile
co myślicie? wy też odwiedzacie Second Handy? Jak wasze łupy?

moodboard by me, więcej: https://www.facebook.com/sweetlittlebunny/

*niebawem kolejne outfity Emotikon smile

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze