Second Hand'owe perełki minionego tygodnia oraz WYPRZEDAŻE i łupy w H&M

By mysweetlittlebunny91 - 12:21:00

Tydzień zaczął się niezwykle, jeśli chodzi o kolejne łupy z H&M i Second Handów. W czwartek odwiedziła mnie moja siostra i to z nią w tym tygodniu szukałyśmy niepowtarzalnych okazji i promocji.


Udało się! :) Od 15 czerwca trwają wyprzedaże w H&M do -50% od ceny z metki. Miałyśmy okazję kupić wypatrzone wcześniej ciuchy po okazyjnych cenach. Ponadto buszowałyśmy po naszych ulubionych lumpeksach i udało się zakupić oto takie perełki (możecie wierzyć lub nie, ale ceny są autentyczne - załączam często paragony :) :

Wcześniejsze zdobycze: klik klik klik 

1. buty koturny czarne Econom - 1,75zł 

koturny Atmosphere



Jeden z najlepszych łupów ever - rolki znanej firmy ROLLERBALDE, mój rozmiar za 2zł :) łaaaaa.... Muszę wam się przyznać, że nigdy nie miałam okazji jeździć na rolkach, jednak jak zobaczyłam je na półce w second hand, nie mogłam się powstrzymać przed kupnem. Co prawda nie ukrywam, że widać na nich delikatne ślady użytkowania, ale poza tym są w pełni sprawne :) Czyli już wiem co będę robić w weekend :D śmigać na rolkach albo się uczyć na nich jeździć :p. Zobaczymy jak wyjdzie :) 

2. ROLKI Rollerblade-  za 2zł !!!!!! (załączam zdjęcie paragonu)



Cena za rolka 2zł :) nazwa odzież używana używana jest często na wszystko w SH. 



3. Torebki - co prawda to łup mojej przyjaciółki, ale dała mi je w prezencie - torebki z second hand - łączna cena 3zł :) 



4. Z wyprzedaży z H&M kupiłam zestaw, który już kiedyś mierzyłam, ale tylko czekałam, aż będą zniżki. Czekanie się opłaciło, bowiem za zestaw zamiast 98zł zapłaciłam 50zł :))


Ja i moja siostra <3  na SECOND handowym 'polowaniu' :)

Co myślicie o SECOND HAND? Chodzicie? Lubicie? :) 

Bunny. 







  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze