ŁAP OKAZJĘ 2! Czwartkowe łupy i stylizacja - zobaczcie co dorwałam!

By mysweetlittlebunny91 - 05:05:00

Dwa dni temu pisałam wam o moich zdobyczach (tutaj), dzisiaj udało mi się zdobyć oto takie perełki, w równie atrakcyjnych cenach :)

Moim nr jeden dnia dzisiejszego zostały VANSy z Econom za 16zł !!! :D są ze skóry ekologicznej w odcieniach granatu i brązu - idealnie trafiłam bo mój nr buta 36. Wyczyściłam je dokładnie i zdezynfekowałam specjalnym preparatem i... są jak nowe! Bez żadnych wad. Dodatkowo rurki z H&M za 3zł i sweterek czarny z świetnymi i modnymi frędzlami też za 3zł .

Upatrzyłam nowo otwarty sklep z 'szwarcmydłemipowidłem' na ulicy Oławkiej 21 we Wrocławiu. Jest tam dużo dupereli, ale moje łowcze oko, upatrzyło sztuczne rzęsy za 2zł z klejem (ale ja klej wole dokupić specjalistyczny), 3 korony na jakaś zabawę, bal za 1zł :D (tutaj pomyślałam o moich siostrach - trzeba mieć dystans do siebie). Świeczki o zapachu CANDY (cukierkowy) za 2zł :D Uwielbiam świeczki i niepowtarzalne zapachy, więc nie mogłam sobie odmówić. Oprócz tego spinkę do włosów o syrenkowym i ciekawym kolorze,  też za 1zł. :)


Mój dzisiejszy outfit z second hand :

cena za wszystko: 22zł 

VANSy (Econom) SH- 16zł 
H&M rurki (Margo) SH- 3zł 
Sweterek BikBok (Margo)SH* - 3zł 

*SH -Second Hand







  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajne nowości, buty bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, buty to zdecydowanie najlepszy łup! dzięki, pozdrawiam!

      Usuń