ECONOM CLASS czyli jak dla mnie second hand nr 1 we Wrocławiu

By mysweetlittlebunny91 - 08:08:00

Parę tygodni temu pisałam wam o second handach i pokazywałam wiele stylizacji ze swoich łupów z drugiej ręki (outfit 1, outfit 2 , outfit 3 ) A dzisiaj chcę zacząć od mojego second hand nr 1 we Wrocławiu - mianowicie o ECONOM CLASS. 

Econom class zawitał do Wrocławia niespełna rok temu. Od tamtej pory jestem tam stałą klientką. Na stronie Econum mamy rozpiskę w jakie dni kupimy najtaniej a w jakie najdrożej dany towar. Dodatkowo Second Hand ma odzież LUX - jest to odrębny podział cenowy dla lepszej jakości ubrań.

Econom class posiada kartę stałego klienta, jest ona jednak wydawana przy zakupach powyżej 20zł - może się to wydać niemożliwe, ale ja swojej jeszcze nie mam - bo tam (najczęściej chodzę w ndz i pon) ciężko jest mi przekroczyć ten budżet, jeśli kg chodzi za 2,99zł (niegdyś 1,99zł). Jak mamy kartę możemy skorzystać jeszcze od 5% zniżki na ciuszki. 


ECONOM CLASS 

Lokalizacja:  ul. Świdnicka 12/16
www: http://www.economclass.pl/index.html

Ocena: 5+ 

Znajdziemy tam dużo firmowych ubrań - od Zary, H&M, GEORGE, DOROTHY PERKINS po Adidas, Nike, Reebok. 


Nie wierzycie, sprawdźcie same! 


Godziny otwarcia i rozpiska cenowa: 




 Moje dzisiejsze łupy:


Spójrzcie na ceny na wadze i na paragon :) za wszystko zapłacilam jedyne 5,38zł :)







A wy chodzicie na lumpeksy?

Jakie są wasze najlepsze łupy?  Co udało wam się ciekawego zdobyć?

Bunny.


  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. moja przyjaciolka mieszka we Wrocku musze ja wyslac do tego lumpka
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.com

    OdpowiedzUsuń