desert sands look - piaski pustyni

By mysweetlittlebunny91 - 01:44:00

desert sands look - piaski pustyni

desert sands look - piaski pustyni przez sweetlittlebunny z wykorzystaniem destroyed skinny jeans

Trwają festivale, koncerty a Ty nie wiesz co na siebie włożyć? Oto moje zestawienie #openerfestival #ellesummerbeats #hm

Kolejna moja propozycja na lato. Co myślicie o takim zestawieniu? W jakich sklepach możemy kupić podobne rzeczy w niższej cenie? Podpowiecie? Ja identyczne rurki widziałam w H&M za 69zł, kapelusz w Stradivariusie. Mattowe szminki możemy zakupić w Golden Rose w świetnych cenach.

[Eng] My another suggestion for the summer. What do you think about this set ? Where you can buy similar things at a lower price ? Do you know? I saw identical trousers in H & M for 69zł , hat in Stradivarius. Lipstick can be purchased at the Golden Rose at great prices .



Topshop racer back top
54 PLN - nordstrom.com


Topshop destroyed skinny jeans
235 PLN - topshop.com


Gianvito Rossi brown suede booties
4 410 PLN - mytheresa.com


Yves Saint Laurent fringe backpack
6 260 PLN - mytheresa.com


Christian Dior transparent glasses
2 375 PLN - barneys.com


Forever 21 knot hat
76 PLN - forever21.com


Palette eyeshadow
140 PLN - thebalm.com


Lime crime lipstick
77 PLN - dollskill.com

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Stylówka bardzo trafia w mój gust, ubrałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym tez zestaw na siebie założyła.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zawsze podobny zestaw można skomponować szukając tańszych zamienników :)

      Usuń