Poniedziałkowy zawrót głowy... Wyjazd do SPA z Eveline, testowanie Jim Beam'a.

By mysweetlittlebunny91 - 09:44:00

Może się powtarzam, ale uwielbiam poniedziałki :) Co prawda dzisiaj środa, ale w ten poniedziałek dowiedziałam się, że jestem laureatką w konkursie Eveline :) Jeśli pamiętacie mój  post jak zaczynam dzień z Eveline, to w nim walczyłam o nagrodę główną a mianowicie wyjazd na weekend do SPA dla dwóch osób w wybranym hotelu w Polsce. I stało się. Wygrałam. Pomyślałam, że to wspaniałe, SPA idealnie sprawdzi sie po mojej magisterce, będę wtedy mogła wypoczywać na całego. :) 
Tego samego dnia, dowiedziałam się, że będę testować Jim Beam'a, bo zostałam wybrana na testerkę. Ponadto, mój projekt na biznesplas przeszedł do finału i walcze o nagrodę główną na założenie swojego biznesu. Zatem jestem mi niezmierni miło, ten tydzień zapowiada się cudowny :) <3 To przykład tego, że warto próbować! Nie można w życiu się poddawać, ani rezygnować! Jak najbardziej polecam wam branie udziału w konkursach jak i różnych projektach, bo to szansa dla was :)



Kupon do SPA od Eveline

wyniki



Czyli za niedługo podzielę się z wami wrażeniami :) Oczekujcie, testów Jim Beam'a, relacji ze SPA, oraz czy wywalczę nagrodę w projekcie na własny biznes. A jak tam wasze wygrane w konkursach? Lubicie brać w nich udział? 



Ściskam,

Bunny. 

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Powodzenia z biznesowym konkursem i gratulacje wygranych! Prawda, warto próbować! :)

    OdpowiedzUsuń