Mój dzień ze SLIM EXTREME + recenzja i opinia SLIM EXTREME 4D Mezo push - up #SlimemGO

By mysweetlittlebunny91 - 05:16:00

Aby zobaczyć efekt kosmetyków Eveline, mój dzień ze #slimemGo wyglądał następująco: 

1. Rano wzięłam prysznic używając ujędrniającego Balsamu+Peelingu pod prysznic 2w1 Eveline, był to dosłownie ZIMNY PRYSZNIC, bowiem balsam jest chłodzący. Dzięki technologii CRIO-DRAIN 4 COMPLEX działa dwufazowo - usprawnia mikrokrążenie i zmniejsza napięcie skóry. Peeling idealnie wygładził moje ciało a balsam dodatkowo nawilżył. 

+POMYSŁ- stosuj rano, do uzyskania piany, zrób sobie idealną oazę spokoju w twojej łazience, puść spokojną muzykę, zapal świeczki, aby stworzyć nastrój oraz po zastosowaniu wysmaruj ciało olejkiem o ulubionym zapachu. 

2. Następnie użyłam na problematyczne miejsca takie jak uda, pośladki i brzuch - Antycellulitowe serum liftingujące EVELINE . Poczułam od razu efekt lekkiego szczypania i mrowienia - efektu chłodzącego, na wysmarowanych partiach ciała. Skóra idealnie wygładzona i ujędrniona. 

+ Po takim zabiegu można jeszcze przejechać kostką lodu powybranych partiach ciała, aby wzmocnić efekt. 

3. Później na biust nałożyłam Eveline SLIM EXTREME 4D Mezo push - up (opinia w poście poniżej) - który bardzo ładnie ujędrnił i uniósł biust, dzięki czemu wydał się pełniejszy.

+ Spróbuj wykonywać dłużej masaż piersi, wmasowując krem, masaż pobudzi krążenie i piersi wydadzą się pełniejsze. 

4. Po treningu, użyłam ostatniego z balsamów - Intensywnie wyszczuplającego serum remodelującego Eveline, który świetnie schłodził wybrane partie ciała pokryte cellulitem. Skóra naprężona i podwójnie gładka.

5. Dla lepszego efektu zastosowałam je jeszcze pod wieczór. 

+produkty najlepiej stosować rano i pod wieczór - wtedy szybciej zobaczymy efekty.

6. Na kolację zrobiłam pyszną sałatkę i koktajl owocowy. 

+ jak uzupełnienie zawsze pamiętaj o zdrowym odżywianiu i uprawianiu sportu. 


Także jestem po tygodniu stosowania kosmetyków Eveline, tak jak obiecywałam, chcę podzielić się z wami opinią na ich temat. 

Post apropo paczuszki znajdziecie:  tutaj 

Na pierwszy ogień idzie: 

1. Slim Extreme 4D, Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu "Mezo Push - up"

Na opakowaniu czytamy: 

Dzięki rewolucyjnej technologii Mesotherapy Anti-Age Complex serum już po 1. aplikacji. gwarantuje spektakularne rezultaty powiększenia i ujędrnienia biustu bez konieczności przeprowadzania inwazyjnego zabiegu chirurgicznego. Przeciwdziała skutkom upływającego czasu, takim jak opadanie i wiotczenie oraz pozwala na długo zachować piękny wygląd biustu.

Składniki Aktywne: 
- Volufiline – spektakularnie rzeźbi biust poprzez zwiększenie ilości lipidów i adipocytów. Piersi o niewielkim rozmiarze zwiększają swoją objętość, a piersi o większym rozmiarze zyskują jędrność i krągły kształt.
- PhytoCellTec -  to  biologicznie czynne komórki macierzyste jabłoni szwajcarskiej, które uruchamiają proces szybkiego odradzania się komórek skóry i aktywnie ją odmładzają.
- Pullulan – regeneruje tkanki skórne i zapobiega ich wiotczeniu, poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i uelastycznia skórę, podnosi, napina i modeluje biust.
- Kigelia Africana – ma silne działanie wypełniające i powiększające biust.
- Acacia Collagen – pobudza komórki skóry do zwiększonej produkcji kolagenu. Tworzy na skórze niewidzialną mikrosiateczkę liftingującą i podtrzymującą biust. Modeluje linię biustu i daje natychmiastowy efekt push-up.
- Biohyaluron complex – interdermalny kwas hialuronowy, wnika w głębokie warstwy skóry, zatrzymując w niej wodę, co wpływa na poprawę napięcia, jędrności i elastyczności skóry biustu.

STOSOWANIE: dwa razy dziennie delikatnie wmasować w skórę biustu wykonując ruchy okrężne w kierunku od dołu ku górze. Masować aż do całkowitego wchłonięcia. 

CENA: około 18zł 

ZALETY: 

+ duży plus za zapach - delikatny i kwiatowy - długo utrzymuje się na skórze, miły nie drażniący 
+ już po pierwszym zastosowaniu - skóra faktycznie jest jędrniejsza i gładsza
+ optycznie mam wrażenie, że widzę poprawę - biust jest uniesiony, wydaje się pełniejszy 
+bardzo dobrze nawilża
+stosunkowo niedrogi 
+przyjemny w użyciu - funkcjonalne opakowanie
+widać efekty

WADY: 
+ wolno się wchłania, stąd należy dobrze wmasować  
+u pań z dużym biustem jest to bardziej ujędnienie i poprawienie starzeniu skóry


Krótki komentarz: 

Jestem osobą, która niestety nie została obdarzona zbyt dużym biustem. Już po pierwszym użyciu byłam  w stanie wyłapać efekty kremu Eveline Mezo push up - piersi stały się jędrniejsze i uniesione. Krem nawilżył skórę. Dodatkowo sposobał mi się efekt jak po treningu. Po tygodniu stosowania - mój biust nabrał zdecydowanej jędrności, jest uniesiony a piersi mam wrażenie, że naprawdę się zaokrągliły i optycznie wydają się większe. Jest zadowolona z produktu. Dodam, że oprócz kremu jem dużo warzyw i owoców, nawadniam się, trzymam dietę oraz sporo trenuję. Pamiętajmy, że nie możemy oczekiwać wszystkiego tylko od kremów - które bardziej mają za zadanie dopomóc nam w tym jaki tryb życia prowadzimy, bowiem jeśli prowadzimy siedzący tryb życia i palimy, niszczymy swoje zdrowie nie oczekujmy, że kremy to zmienią. :) Nieraz trzeba to połączyć wszystko ze sobą - trening, dieta i kremy - odpowiednie ujędrnienie i nawilżenie :) 




  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze