Prezent na Dzień Matki - pomysły na prezent na każdą kieszeń :) OSTATNI DZWONEK!

By mysweetlittlebunny91 - 05:18:00

Za 3 dni Dzień Matki, a Ty nadal nie masz pomysłu na prezent? Nic straconego :) Oto kilka moich propozycji na prezent, który z pewnością ucieszy nie jedną mamę ( nie zapominając oczywiście, że to my dla naszych Mam będziemy zawsze najlepszym "prezentem" :)) 


Prezenty podzieliłam, zamykając w przedziale od 10 do 100zł :)

Zaczniemy od tych najskromniejszych prezentów (co nie znaczy gorszych) po te droższe: 

Przedział finansowy 10-30zł

1. RAMKA NA ZDJĘCIA 

Wspaniale jest uwieczniać piękne chwile w naszym życiu. Czas biegnie nieubłaganie. Każda mama chce mieć swoje dzieci zawsze w komplecie. Ramka na zdjęcia zawieszona w pokoju czy to nad łóżkiem czy w przedpokoju, pozwoli jej przypomnieć sobie beztroskie chwile spędzone z dziećmi. W ramce najlepiej umieścić swoje (i rodzeństwa) stare zdjęcia z dzieciństwa. A może  śmieszne zdjęcia każdego członka rodziny? Najlepiej wybierać te ramki, gdzie umieścimy całą rodzinkę :) 


via Internet

Ceny ramek w zależności od sklepu wahają się od 14 do nawet 69zł. 

W tych sklepach kupisz je TANIO: 
PEPCO - ceny ramek od 2,99zł 
Nanu Nana - od 14,99zł 
KIK - od 4,99zł 

2. KSIĄŻKA

Biografia -  jej ulubienicy, ulubieńca, faworyta... 
Romans - każda, z nas lubi odrobinę fantazji, rozmarzyć się, odpocząć. Romanse pozwalają na chwilę odciąć się od rzeczywistości i zaszyć w przygodach bohatera/terki. A nasze mamy poczują się młodziej :)
Książka kucharska - mamy uwielbiają gotować i piec MNIAM - a może nowe przepisy też wprowadzą jakieś nowości do jej kuchni (może też zaproponować pomoc przy gotowaniu lub pieczeniu - wspólnie spędzając czas :)
Poradniki - szydełkowanie, pięlegnacja dłoni, ogród, robótki ręczne.. Jeśli znasz zainteresowania swojej mamy - jak najbardziej :) Unikaj : Poradników o stresie, o wychowaniu dzieci itd.. W tym dniu oszczędźmy mamom nerwów :)


via Internet


KSIĘGARNIE:

DEDALUS
EMPIK

Przedział finansowy : 30zł - 50zł 

3. KWIATY

Istnieją POCZTY KWIATOWE, a czemu by  samemu nie pójść i skomponować pięknego bukietu od serca? Jeśli jednak nie mamy w pobliżu własnego ogródka, to warto poszukać dobrej Kwiaciarni. 
Jakie kwiaty lubi Twoja mama? Wybieraj te, które wiesz, że najbardziej mogłyby przypaść jej do gustu. Jeśli nie masz pomysłu - może róże, tulipany? 

POMYSŁ : kwiaty cięte szybko więdną, a może by tak pomysleć nawet o tych doniczkowych? (unikaj : kaktusy)

Sami możemy dobrać piękna doniczkę a kwiaty kupimy w wielu marketach po niskich cenach. 

Taki kwiat w doniczce przypomni mamie od kogo go dostała i na pewno będzie cieszył oko kiedy rozkwitnie. 


 via Internet
via Internet

Ciekawy i duży wybór doniczek i kwiatów znajdziecie: 
AUCHAN
TESCO

oraz w kwiaciarniach i sklepach z dodatkami do wnętrz (Pepco, Kik - tu mowa o donicach)

Przedział finansowy : 50-100zł

4. BIŻUTERIA: 

Jeśli chcemy zainwestować więcej pieniędzy na prezent dla Mamy, przepiękne kompozycje przygotowała dla nas marka PANDORA. Warto zapoznać się z ofertą firmy. Na Dzień Matki została również przygotowana promocja (więcej na stronie: PANDORA), gdzie przy zakupie 2-óch produktów, w tym pierścionka lub kolczyków, tańszy z nich kupimy za pół ceny


via Pandora.net
#dlawszystkichmam



Na rynku warto też zajrzeć do APART, gdzie również jest czym nacieszyć oko. Jeśli nie chcemy kupować biżuterii z górnej półki, w sieciówkach również  znajdziemy piękne bransoletki, naszyjniki. Jednak pamiętajmy, że większość z nich robionych jest z niklu - który uczula! Może lepiej kupić biżuterię ze srebra lub złota. 


BONUS! PREZENTY BEZCENNE: 

To te, na które poświęciliśmy czas a nie pieniądze. 

5. KARTECZKI W SŁOICZKU - ZA CO KOCHAM SWOJĄ MAMĘ :)

CZAS: około 20 minut
Potrzebne:
nożyczki
słoik 
kartki kolorowego papieru
długopis

Z ładnej papeterii, bądź lepszego rodzaju papieru, wycinany 30 małych karteczek na których wypisujemy, powody, dla których tak kochamy nasze mamy np. "Kocham Cię, za uśmiech każdego dnia lub Kocham Cię, za to, że bez Ciebie świat byłby pusty, za pyszne śniadania...itd. Starajmy się pisać od serca. Ozdób słoik wedle upodobania. Kup piękną wstążeczkę i zawiąż wokół słoika. Niech przez cały miesiąc, Twoja mama wyciąga po jednej karteczce każdego dnia  - takie słowa, czynią, że aż łezka się w oku kręci a mama czuje się KOCHANA I POTRZEBNA!

Pomysł : Sformułowanie  "Kocham swoją mamę", możesz zastąpić: Mamo, dziękuje Ci za... (i tutaj też : za uśmiech, za to jak odwoziłaś mnie do szkoły, za troskę...)

Ja mogę dodać od siebie, że kocham moją mamę za to ile dała mi w życiu. Jest moją najbliższą przyjaciółką. Pomoże zawsze w najgorszych i natrudniejszych chwilach. Gdyby nie ona, nie poznałabym czym jest życie. Mamo, dziękuje Ci, że JESTEŚ! Choć w życiu bywały różne momenty, Ty jesteś niezastąpiona :) 


via Pinterest


Mam nadzieję, że troszkę wam pomogłam :)

Pamiętajcie o swoich mamach i dbajcie o nie! :) 

a ja uciekam i życze wam 

Miłego dnia!

Bunny. 








  • Share:

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Nice your blog and photos.

    www.chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice post dear! :)

    I'm following you on G+ and Bloglovin :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje! Ja dla swojej mamy uszyłam bluzkę, mam nadzieję, że jej się spodoba :) Prezenty od serca i zrobione własnoręcznie są najbardziej cenne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) A ten ta bluzka to również piękny gest i pomysł :) Uważam, że warto właśnie znaleźć czas na takie rzeczy dane od serca :)

      Usuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dużo zawdzięczam mamie. Jako samotna matka bardzo doceniam jej pomoc i wkład w wychowanie moich dzieci. Pomyślałam, że w tym roku na Dzień Matki kupię jej naszyjnik z pereł (link pod tym słowem kluczowym). Znalazłam piękny naszyjnik i zamówiłam go jej. Schowałam do pojemnika z biżuterią, a ona rano w Dzień Matki jak tylko go otworzyła to padła z wrażenia :) Niespodzianka udana.

    OdpowiedzUsuń