Majowe refleksje - tu i teraz.

By mysweetlittlebunny91 - 07:47:00

Hey,
Dzisiaj z cyklu majowych refleksji. Spojrzałam na kalendarz. Wykreślam w nim dni, które minęły i które… już nigdy nie wrócą.
ZATRZYMAJ SIĘ.
Rzadko kiedy, zwracamy uwagę na dni, które minęły. Mijają to oczywiste, ale jak je spędziliśmy?
Ja pracowałam. Pędziłam. Nie mogłam się zatrzymać. A gdzie czas na odpoczynek? A nawet jeśli nie – to czy byłam dla kogoś miła? Czy uśmiechałam się?
Te dni co skreśliłam już nigdy nie wrócą. Pomyśl o tym czasem. Pomyśl o tym zanim obudzisz się w wieku 50 lat i powiesz… że nic nie pamiętasz i Twoje życie nie ma sensu.
Zanim skrzywdzisz kogoś słowem lub zrobisz coś nie tak.
A dziś? Dziś jest jedyne i nadzwyczajne. Dane nam jako dar. Wykorzystaj go dobrze. To Ten dzień. Dzień w którym wszystko możesz zmienić – tylko Ty sam. I kiedy następnego dnia spojrzysz na kalendarz, żeby go zakreślić – odetchniesz i powiesz – to był dobry dzień – zrobiłem w nim to co chciałem, udało mi się poświecić chwilę dla rodziny, znajomych. Uśmiechnąłem się w tym dniu do nieznajomego. Tylko a tak wiele. Nie zmarnuj tych dni. One już nie wrócą. I podziękuj za nie, bo przeżyłeś je i dotrwałeś aż do dziś, jesteś teraz tu i teraz. A teraz to najpiękniejsze co może Cie spotkać. Uśmiechnij się do siebie i powiedz – kocham to życie jakim jest – pomimo smutku i porażek na, które nie mam wpływu, ale mam wpływ na to jak spędzę ten dany mi dzień.
A Ty jak wykorzystasz dzisiejszy dzień?
B.

Photo by me

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze