Baby blue - majowy OUTFIT :)

By mysweetlittlebunny91 - 12:54:00

Dzisiejszy outfit: 

Na miasto, na spotkanie, na rozmowę o pracę,  na codzień : 


1. spodnie H&M wysoki stan- prezent od siostry <3
2. Sweterek TOP SHOP - 55gr SH
3. balerinki Sinsay - z promocji 19,99 zł 
4. Marynarka czarna H&M - 10zł SH
5. kurtka jeansowa LEVIS - prezent 
6. naszyjnik RESERVED - promocja 6,99zł 
7. okulary ala Marylin - allegro 19,99zł 


Łącznie ten zestaw wyniósł mnie : 57zł 52 gr

ps- zdjęcie robione w przymierzalni h&m bo tam mieli duże lustro hehe :)

co myślicie o takim zestawie? 




Moodboard by Sweetlittlebunny,  więcej: https://www.facebook.com/sweetlittlebunny/










  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. widzę Mistrzyni tanich okazji :D Jak dla mnie ciekawiej z czarną marynarką, całość nabiera wyrazu (kontrastu).
    Btw. widzę, że mamy ten sam szablon, tylko ja się nad nim poznęcałam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, to dla mnie komplement! co to szablonu, w tym się zakochałam :) i nawet miałam pisać do Ciebie jak Ci się udało uzyskać niektóre rzeczy, bo faktycznie mamy te same - to jak będę robić zmiany na blogu, chętnie zaczerpnę rady <3

      Usuń
  2. jak coś pisz do mnie na justyna.faliszek @gmail.com albo znajdź mnie na fejsie :)

    OdpowiedzUsuń