Dlaczego uzależniłam się od sushi? - 77 SUSHI - czyli moja ulubiona sieć restauracji japońskich.

By mysweetlittlebunny91 - 10:16:00

Już po raz 2 jak nie 3 raz z rzędu, zostałam wybrana do przetestowania jednej ze swoich ulubionych sieci restauracji a mianowicie do 77 sushi. 

Zanim jednak opowiem o wrażeniach, tytułem wstępu - kilka słów o samych restauracjach.

77 sushi to sieć japońskich restauracji, które serwują wiele dań, w czym głównie sushi. Ich misją jest serwowanie najwyższej jakości smacznych i świeżych produktów. Sieć stale się rozwija i posiada już swoje restaraucje w Gdańsku, Koszalinie, Krakowie, Poznaniu, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu. 


Zestaw w tempurze 

Jakieś 4 lata temu miałam okazję pierwszy raz zjeść sushi w tym lokalu. I od tamtej pory wszystko się zmieniło. Wiedziałam, że stale już będę tam powracać.

Jednak co dokładnie takiego spowodowało, że zaczęłam tam wracać?

Po pierwsze:
1. Przystępne ceny i promocje!

77 sushi posiada zniżki studenkie na sushi, które nie jest objęte promocją (czytaj dalej), czyli na te które chodzi po stałych cenach w MENU
zniżka wynosi : -30% od dań do 50zł a powyżej 50zł jest to -15zł.

LUNCH

Do godziny 15.00 od pon do pt możemy zjeść w 77 sushi lunch - jego ceny są różnież jak dla mnie bardzo przystępne a wręcz konkurencyjne. Cena lunchu waha się od zestawu Set Lunch 19zł do zestawu Sashimi Lunch za 43zł.

Do zestawu dostajemy GRATIS - zieloną herbatę (cały dzbanek ) i zawsze można poprosić o drugą dolewkę.

 77 SUSHI - MENU 

Aplikacja 77 SUSHI -
wino Choya gratis! 

Jeśli dodatkowo zalogujemy się i przystąpimy do aplikacji KLUB 77 SUSHI (można znaleźć na Facebooku) po okazaniu kodu, za każdym razem do naszego zamówienia (musi być ono na miejscu) dostaniemy kieliszek wina Choya (100ml) za darmo! (tutaj : aplikacja 77 sushi)

ZESTAWY DNIA

Od pon do pt - jeśli nie mamy na stoliku karty, możemy poprosić o danie dnia kelnerkę. W różne dni tygodnia, są to poszczególne pozycje, które kupimy po promocyjnych cenach!
Zmieniają się one co jakiś czas.

SAŁATKA WAKAME

Do każdego dania zamówionego na miejscu, dostajemy jako przystawkę przepyszną sałatkę wakame zupełnie gratis. 

NIESPODZIANKI 

W zależności od święta - 77 sushi, potrafi też zaskoczyć swoich klientów niespodziankami - kiedyś, gdy poszłam w Halloween, otrzymałam gratis ciasto brownie.

Dodatkowo: 

W ofercie 77 sushi znajduję się MENU specjalnie dla dzieci. Do dyspozycji gości jest bezpłatne Wi-Fi a nawet pałeczki dla początkujących sushimaniaków.


Po drugie:
2. Atmosfera i różnorodność dań.

Kolejnym zaskoczeniem, jak jadłam tam po raz pierwszy była atmosfera. Spokojna muzyka, bardzo miła obsługa i bez dzikich tłumów. Jeśli planujemy pójść z kimś na obiad, czy kolację, 77 sushi jak najbardziej polecam. Nie ukrywam, że z czasem, były godziny szczytu, gdzie faktycznie restauracja była pełna ludzi - ale jakoś nie było głośnego gwaru, ponował raczej spokój i cisza przy pracy.

77 sushi to nie tylko sushi - to też zupy, desery, sałatki, pyszne wina - a to wszystko w japońskim wydaniu. W lunch możemy sami zadecydować jaką z pozycji sobie wybierzemy i praktycznie sami układamy nasz lunch - uwielbiam to, bo w tym samym zestawie, mogę poprostu jeść za każdym razem co innego:) Są nawet propozycje dla vegan.

Po trzecie:
3. DOSTAWA DO DOMU 

Bardzo ucieszył mnie fakt, że 77 sushi wprowadził dostawy do domu. Jeśli planujecie imprezę, zabawę bądź przyjęcie nie zapominajcie, że 77 sushi przygotował nawet specjalne zestawy po kilkanaście krążków w zależności od ilości osób - również po promocyjnych cenach.


Kilka słów ode mnie. 

77 sushi odkąd pierwszy raz poszłam - tak do tej pory jestem ich stałym klientem. Uwielbiam łapać okazję i można powiedzieć, że kilka razy w miesiącu wstępuję na lunch ze znajomymi (lunch polecam właśnie na kilka osób - krążki znikają tak szybko, że nawet nie można się na nie napatrzeć, bo już ich nie ma:)) . Mój ulubiony lunch - właściwie biorę go niezmiennie - to ten za 33zł Maki Lunch (POLECAM!) Jeśli przychodzę sama najczęsciej wybieram z zestawu dnia, bo i tak 6 - dużymi krążkami się zawsze się najem. Jadałam w wielu sushi restaraucjach i żadna nie skradła mojego serca tak jak 77 sushi.

Dania są serwowane szybko z dużą starannością :) Jeśli nia macie pomysłu, gdzie zabrać przyjaciół - polecam wam 77 sushi.

wino Choya



Moje kupony rabatowe

Zestawy dnia



Zresztą, poprostu przekonajcie się sami :) Co śmieszne -  kiedyś nie lubiłam sushi - a teraz mogłabym jeść codziennie. Przekonałam, też wiele osób z moich znajomych, którzy też kojarzyli sushi tylko z kawałkiem surowej ryby zawiniętej w rulon i podchodzili sceptycznie. Teraz też jadają tam stale. Nie wiem jak wy, ale to mój numer uno!

To moje zdanie, ale czy wy mieliście okazję już tam jadać? Jak wasze wrażenia?


ściskam,

Bunny.







  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie przepadam za sushi.
    Zdecydowanie wolę kuchnię Tajską.


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu :) a tajskiej nigdy nie próbowałam, muszę zacząć :) pzdr!

      Usuń