Neutrogena Visibly Renew - testowanie :)

By mysweetlittlebunny91 - 08:40:00

Nowość na rynku, którą niedawno miałam okazję przetestować to:
Neutrogena Visibly Renew –

emulsja do ciała z minerałami zwiększającymi produkcję kolagenu, dla skóry suchej.

               

Cena w sklepach: około 19zł
+ wygodne opakowanie z pompką
+ delikatny i przyjemny, nie drażniacy zapach
+ lekka konsystencja, produkt bardzo szybko się wchłania
+ starcza na dłużej
Po kilku dniach udało mi się zauważyć ujędrnienie i nawilżenie wybranych partii ciała, na które nakładałam emulsję.
Minusów na razie nie zauważyłam. No może jeden : cena.
Jednak patrząc na korzyści można powiedzieć, że wart swojej ceny.
Polecam osobom, które często mają uczulenia na skórze, skłonność do suchej i podrażnionej skóry – ten kosmetyk do tej pory mnie nie podrażnił.



B.

A wy używałyście już Neutrogeny? Co myślicie?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze