Flamingo Look - outfit na gorące dni :)

By mysweetlittlebunny91 - 07:47:00

Uff... Nie wiem jak u was, ale u mnie we Wrocławiu, pogoda dopisuje :) Robi się coraz cieplej i oto dzisiaj przygotowałam look na dni pełne słońca :) Jestem Happy, bo w Econum, upolowałam piękną, bez śladów użytkowania torebkę NATALIE ANDERSEN za niecałe 8zł i Pani mimo, że nie przekroczyłam 20zł podarowała mi kartę ECONUM, za to, że jestem ich stałą klientką ;) 

A moje dzisiejsze łupy to: 

1. Spodenki na ramiączkach ZARA flamingo - 3zł SH
2. Torebka w kolorze amarant - 8zł SH (zerknij: Econum)
3. Sandałki Deichmann z promocji - 49zł 
4. Ponczo z AE Women - 19zł 
5. Okulary lenonki- Tally Weijl - 29zł  

ISANA HELLO SPRING - po promocyjnej cenie z ROSSMANN - 3,49zł 

Wszystko wyniosło mnie: 111,49zł (budżet w porówniania do wcześniejszych OUTFITÓW, przekroczony) 

I co myślicie? :)

Zerknijcie na moje inne outfit'y z ubrań z drugiej ręki : outfit 1outfit 2 , outfit 3 




Moodboard by Sweetlittlebunny,  więcej: https://www.facebook.com/sweetlittlebunny/ 

https://www.facebook.com/sweetlittlebunny/ < zapraszam do polubienia strony, jeśli chcesz być na bieżąco :)



ściskam,

Bunny. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze