h&m

Zimowy HAUL zakupowy - SWETER W KRATĘ OVERSIZE i inne.

By mysweetlittlebunny91 - 07:02:00

Dzisiaj poniedziałek. 

Jak wiecie poniedziałki to moje ulubione dni ;). 

Przestawiam wam co udało mi się kupić w tym tygodniu. 

OKULARY
SECOND HAND 
sweter & koszulki
KAPELUSZ
DUSIK
KOLCZYKI


Zacznijmy od okularów :)

Jestem bardzo zadowolona, bo dziś przyszły 3 pary, które udało mi się kupić na VINTED w okazyjnej cenie 39zł (za wszystkie) z metkami. 
Okulary są firmy H&M, gdzie za parę zapłaciłabym 29,90zł. 

Może to dziwne, bo nie mam wady wzroku, jednak bardzo lubię nosić zerówki. 
Podobają mi się kształty i praktycznie pięknie zaprojektowane oprawki to moje zboczenie :)

Nadają się do każdej stylizacji i dodają powagi. 

Może kiedyś zainwestuję więcej na lepsze, jednak na razie pocieszam się tymi co mam. 



ŁUPY z SECOND HAND

W Econom  kg dziś za 2,99zł.

Zakochałam się w czerwonym swetrze firmy TU. Jest trochę oversize, ale takie lubię. 

cena: 2,05zł 




I tu w stylizacji: 



Następnie czarna koszulka na ramiączkach firmy ATMOSPHERE.

cena: 0,53gr


szary T-SHIRT z gwiazdką

cena: 1,13zł 


za wszystko zapłaciłam 3,71zł 




KAPELUSZ Z NEW YORKER 

Ponieważ kończy się sezon jesienny kapelusz przeceniony z 69,00 na 29,90zł :) 





DUSIK Z H&M

wyłowiony z promocji -20%

cena: 7,20zł 




I na koniec z Jarmarku Świątecznego 

SREBRNE KOLCZYKI - KRÓLIKI 
(nie mogłam się powstrzymać)

cena: 12zł :) 



_______________________



I co myślicie o takich dodatkach? 

Czekam na komentarze :)


Bunny.


zBLOGowani.pl

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. bezcen :D zazdroszczę osobom, którym ładnie w okularach. Ja wyglądam strasznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super łupy :) Szczególnie okulary, u mnie niestety szkła robią cenę więc prędko w innych oprawkach mnie nie zobaczycie ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń