Winter is coming - individual set.

By mysweetlittlebunny91 - 10:39:00

Winter is coming - individual set.

Winter is coming - individual set. by sweetlittlebunny featuring a red pom pom hat


Przychodzę do was z stylizacją zimową do kolejnej sesji :)

Wybrałam dodatki w modnych kolorach.

Zima wcale nie musi być szara i bura.

Kocham zabawę kolorami. Też spróbuj!


Podobne dodatki w niższych cenach znajdzie w sieciówkach takich jak MANGO, RESERVED, H&M.

A wy jakie kolory wybieracie tej zimy?

Bunny.







White sweater
250 PLN - hm.com


MANGO wool lined coat
955 PLN - mango.com


BRAX faded jeans
935 PLN - harryrosen.com


Barneys New York grey suede boots
830 PLN - barneyswarehouse.com


Mesh jewelry
745 PLN - 101.watch


Hermès cashmere shawl
1 300 PLN - vestiairecollective.com


Mark Graham lined glove
500 PLN - markandgraham.com


Kyi Kyi red pom pom hat
210 PLN - c21stores.com


Retro eyewear
33 PLN - romwe.com





Mój blog bierze udział w :



zBLOGowani.pl


i być może, jeśli szczęście dopisze moja sesja zimowa będzie wykonana tym aparatem <3

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne kolory, tylko u mnie odpada kolor szalika w pobliżu buzi, choć zawsze mnie pociąga :)

    OdpowiedzUsuń