HELLO NATURE Coconut oil CECE Conditioner - recenzja nr 2 | ONLY YOU BOX

By mysweetlittlebunny91 - 11:05:00

Dziś przedstawiam wam kolejny produkt z paczki ONLY BOX
HELLO NATURE Coconut oil CECE Conditioner 



CENA: około 19,90zł

ZAPACH: kokosowy

Pojemność: 300ml

Konsystencja: gęsta, taka niby papka kokosowa. 

Opis producenta: 

Olejek kokosowy nierozerwalnie wiąże się z zapachem lata i przywodzi na myśl same pozytywne skojarzenia. Taka też jest seria kosmetyków z olejkiem kokosowym w roli głównej.  Szampon delikatnie oczyszcza i intensywnie regeneruje włosy. Natomiast odżywka dogłębnie nawilża i sprawia, że włosy stają się mocne, zdrowe i lśniące.

Cece of Sweden zainspirowani tym, co dała nam natura, stworzyli nową gamę wyjątkowych produktów. Efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania. Nic dziwnego. W końcu formuły produktów HELLO NATURE nawet do 93% tworzą składniki naturalnego pochodzenia.


Sposób użycia:

Odżywkę  należy nałożyć na wilgotne, umyte włosy unikając bezpośredniej aplikacji na skórę głowy. Następnie pozostawić na 2-3 minuty, później dokładnie spłukać. 


ZALETY: 

- nawilża! włosy idealnie wygładzone
- moje włosy stały się wreszcie wygładzone i nieelektryzujące się 
- odżywka nadała blasku
- bardzo dobrze się wchłania
- ma przyjemny zapach
- ma naturalne składniki 
- dobrze się spłukuje, nie przetłuszcza włosów
- włosy lepiej się rozczesują po niej



WADY: 

- nie zauważyłam. 


MOJA OCENA: 10/10 



Czy miałyście okazję go wypróbować? 
Jak u was się sprawdza? 



Bunny. 





  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o tym szamponie, ale po takiej pochlebnej recenzji chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest szampon i odżywka, ja testuję odżywkę i tak jak mówię, na razie mnie urzekła :)

      Usuń
  2. uwielbiam olej kokosowy zarówno do ciała jak i do smażenia ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń