Co kryło pudełko BOX ONLY YOU - Wokół włosów?

By mysweetlittlebunny91 - 10:16:00


Niedawno zostałam wybrana do przetestowania pudełka BOX ONLY YOU "Wokół włosów". 


W skład pudełka wchodzi 6 kosmetyków do pielęgnacji włosów: 

1. ODŻYWKA "Cece of Sweden" Hello Nature



2. ZIAJA Kuracja olejkami - szampon wygładzający, maska wygładzająca




3. MARION Olejek do włosów 7 Efektów



4. Flos - Lek Elestabion R Serum multifunkcyjne do włosów


 5. L'Biotica Professional Therapy EXPRESS DRY SHAMPOO






Zatem przez kilka tygodni będę testować na swoich długich, niesfornych włosach, każdy z produktów :) 

Pierwszą opinią na temat L'biotica EXPRESS DRY SHAMPOO, podzielę się niebawem. 

A czy wy już miałyście okazję używać któryś z kosmetyków? 

Jak się sprawdził? Dajcie znać w komentarzach :) 


Bunny. 



  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Również otrzymałam to pięknie zapakowane pudełeczko ! Zawartość jest genialna :) Powoli używam :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się <3 zakochałam się w zapachu tropic od L'biotica EXPRESS DRY SHAMPOO

      Usuń
  2. czekam na te kosmetyki z ziaji więc jestem ich mega ciekawa ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to za niedługo testy :) zapraszam do śledzenia bloga <3

      Usuń
  3. I ja dostałam pudełeczko. Ale u mnie Ziaja w wersji z olejkiem amarantusowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. będę czekać na ten suchy szampon, bo życie mnie już zmusza... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Suchy szampon od L'biotica to moja nowa miłość - nie wychodzi z torebki, żeby reagować w każdej awaryjnej sytuacji. Błyskawiczne i skuteczne działanie bez śladów na włosach.

    OdpowiedzUsuń