box

PROFESSIONAL THERAPY EXPRESS DRY SHAMPOO L'biotica - recenzja nr 1 | ONLY YOU BOX

By mysweetlittlebunny91 - 11:56:00


Dzisiaj pierwsza recenzja z ostatniego #ONLYYOUBOX będzie dotyczyła kosmetyku do włosów
PROFESSIONAL THERAPY EXPRESS DRY SHAMPOO
od L'biotica. 


CENA: około 18,90zł

ZAPACH: tropikalnych owoców 

Pojemność: 200ml

Opis producenta: 

Suchy szampon do włosów L’biotica Professional Therapy to idealny sposób na szybkie i proste odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy odzyskują świeży wygląd w ciągu kilku sekund. Formuła suchego szamponu L' biotica sprawia, że włosy pozostają odświeżone oraz lekko uniesione u nasady. Przywraca włosom energię i witalność.


Sposób użycia:
Przed każdorazowym zastosowaniem energicznie wstrząśnij pojemnik przez kilka sekund. Następnie rozpyl szampon, krótkimi seriami na suche włosy z odległości ok. 20 cm. Delikatnie wmasuj szampon we włosy, szczególną uwagę zwracając na ich nasadę oraz miejsca wymagające odświeżenia. Odczekaj chwilę aż skrobia wchłonie nadmiar sebum, następnie wyczesz włosy w celu usunięcia nadmiaru produktu.


ZALETY: 

- Daje natychmiastowy efekt bez użycia wody - duża zaleta
- W szybki i prosty sposób nadaje włosom świeżości
- Pozostawia na włosach świeży zapach tropikalnych owoców - zapach naprawdę mnie urzekł - odświeżający nie podrażniający :) i utrzymuje się dłużej niż sądziłam - nie wietrzeje za szybko 
- Forma aerozolu ułatwia równomierną aplikację
- Idealny w podróży, poręczny 
- Polecany przez PAWŁA MATRACKIEGO - mistrza świata fryzjerstwa 2014
- Mi się spodobał też sposób podania - opakowanie do mnie przemawia - jest minimalistyczne
- nie pozostawia białych osadów po spryskaniu 



WADY: 
 - cena, jednak szampon starcza na długo - całe szczęście
- na opakowaniu czytamy "do codziennego stosowania' - jednak moim zdaniem nie powinno się stosować za często - tylko w tych wyjątkowych sytuacjach, kiedy chcemy odświeżyć włosy, czy fryzurę. Ja stosuję szampon kiedy właśnie nie zdążyłam umyć głowy a chcę żeby fryzura wyglądała świeżo - za częste stosowaniu może podrażnić skórę głowy. 

SKŁAD: 

Butane, Isobutane, Propane, Alcohol denat., Dimethylimidazolidinone, Rice Starch, Parfum, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.

Podsumowując ze składem i innymi suchymi szamponami na rynku, na razie ten wydaje mi się numerem 1. 


MOJA OCENA: 8/10 



Czy miałyście okazję go wypróbować? 
Jak u was się sprawdza? 



Bunny. 




  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Suche szampony to świetny wynalazek ;) Nie raz i nie dwa razy uratował mi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej kosmetyczce suchy szampon to must have. Świetnie się sprawdza w sytuacjach kryzysowych!

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie mój lubiony suchy szampon. Ma dobry skład i działa bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń