Be Yourself. Autoportret i mój makijaż na co dzień.

By mysweetlittlebunny91 - 05:23:00

Bądź sobą.

Ile razy starałaś się naśladować kogoś kim nie jesteś? 

Wyznacz sobie cel w życiu, zadaj sobie pytanie: co sprawia Ci radość?
W czym czujesz się najlepiej? 


Oto moje ulubione kosmetyki, którymi maluję się na co dzień. 

Moje MUST HAVE w kosmetyczce.

Stawiam na prosty, naturalny, dziewczęcy look. 
Bo w takich czuję się najlepiej :)


Są dni kiedy chodzę bez makijażu, jednak do pracy i na wyjścia wolę się pomalować. 

Zbliżająca się zima, powoduje, że najchętniej to tylko zawinęłabym się w kocyk z ciepłym cacałkiem i oglądała ulubione filmy. 

Ale specjalnie dla was, przedstawiam mój codzienny makijaż krok po kroku.







 1. Pędzel do podkładu
2. Primer baza 360 #AA 
3. Podkład Bell Royal Mat Aloe Vera
4. Eyebrow stylist set Essence
5. Eyeliner Eveline Liquid Precision  2000 Procent Waterproof
6. Tusz do rzęs 
Bourjois Twist Up the Volume Ultra Black
7. Pomadka Matowa Wibo Million Dolar Lips
8. Kulki brązujące Oriflame





Mój prosty makijaż krok po kroku: 

1. Nakładam bazę AA.
2. Na bazę kładę podkład z firmy Bell. Świetnie kryje niedoskonałości i matuje.
3. Brwi podkreślam pędzelkiem i delikatnym cieniem do brwi firmy Essence.
4. Na oko nakładam eyelinerem Eveline "kocią' kreskę :)
5. Rzęsy tuszuję maskarą, najlepiej dwa razy żeby pogrubić rzęsy.
6. Na usta nakładam pomadkę Wibo.
7. Kości policzkowe podkreślam delikatnie brązerem.

Voila!

Dla utrwalenia makijażu, delikatnie przypudrować pudrem transparentnym.

Ah i nie zapominaj o uśmiechu! Bez niego ani rusz! :)

I co myślicie? 

Bunny.

__________________________

ZADANIE:


A teraz Ty: 

Spójrz w lustro. 

Jak dzisiaj siebie widzisz? 
 W jakich odcieniach/ barwach? 

Nasz autoportret to nie tylko zdjęcie, jak czujesz się ze sobą? 

Jak chcesz siebie widzieć? 

Czy jesteś szczęśliwa? 

Jak postrzegają nas inni? 

Na te pytania odpowiedź sobie dzisiaj. 




_________________________________


Zaczynam swoją przygodę z fotografią i chcę uwieczniać piękne chwile i wspaniałych ludzi.


Mój blog bierze udział w akcji: 





Mam nadzieję, że już kolejne zdjęcia na bloga będę robić za pomocą tego cuda: 


żródło: klik












zBLOGowani.pl

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze