PODSUMOWANIE ROKU 2018

By mysweetlittlebunny91 - 06:58:00

"BYE, BYE 2018"


Od paru dni męczy mnie osłabienie i jakiś wirus, ale mając chwilę czasu, postanowiłam zrobić obiecane podsumowanie roku 2018.


Co takiego wydarzyło się w 2018? 

Począwszy od najważniejszej daty - a mianowicie daty ślubu 28.04.2018 po social detoks - który sprawił, że odpoczęłam mentalnie i wróciłam z głową pełną pomysłów i weną na nowe projekty, po wydarzenia, które również w międzyczasie miały miejsce i niezwykłe sesje fotograficzne. 


Życie jest pełne wzlotów i upadków. 

W tym roku pożegnałam stare przyzwyczajenia, zaczęłam robić coś całkiem innego. 

Ten rok przyniósł mi wiele radości, przemyśleń i nowych doświadczeń. 

Był miły. 


______

Wkraczając w ten nowy rok 2019 - widzę, ile zmian zaszło już w moim życiu. 

Przypomniałam sobie nawet pewną sentencję, którą powiedziała mi pewna osoba - jeśli wchodzisz po schodach do góry, aby osiągnąć swój cel, pamiętaj, że nigdy nie spadasz na sam dół, spadasz kilka schodów niżej - czyli cofasz się, ale masz już doświadczenie i wyciągasz wnioski. 

Jest to pewnego rodzaju przenośnia - bo mi raz zdarzyło się spaść czy sturlać ze schodów na sam dół, choć fakt, że już wiedziałam, jakie przeszkody omijać by dotrzeć do celu. 


______

1. ŚLUB

No to podsumowując rok 2018, zacznijmy od naszego ślubu. 

Praktycznie jakby nie patrzeć, całe 6 miesięcy, jak nie więcej zajeło nam przygotowanie wyjątkowej tej uroczystości. 


Wszystko wyszło wspaniale i zostało dopięte na ostatni guzik.
To dzień - który na zawsze zostanie w naszej pamięci. 

Później, gdy emocje opadły - zdaliśmy sobie z mężem sprawę, że poznaliśmy się i oficjalnie zaczęliśmy chodzić ze sobą 28/04/2011 roku, a pobraliśmy się 7 lat później czyli - 28/04/2018.
Stąd ta data jest idealna na obchodzenie dwóch ważnych wydarzeń. 

Fotorelacja:


Nasz pierwszy taniec: 


Wyjście z Kościoła po uroczystości zaślubin :




2. NASZA SESJA POŚLUBNA z TutenHoman:

Jeśli jesteście ciekawi, jak to się stało, że wylądowaliśmy właśnie na rancho - zerknijcie tutaj:

Fotorelacja:



3. NOC NADODRZA 2018

We Wrocławiu mamy okazję co chwilę być świadkami jakiś wydarzeń kulturalnych. 
My mieliśmy okazję uczestniczyć w Nocy Nadodrza i poznać wielu wspaniałych twórców i niezwykle wiele ciekawych miejsc. 

Relacja:




4. SOCIAL DETOX

Takiej próby odcięcia podjęłam się w celu odkrywania samej siebie. Ten czas poświęciłam dla bliskich i na swoje pasje. 

Było to sprawdzenie na ile jestem w stanie wytrwać, co daje mi taki czas. 

A dał naprawdę wiele. 

Czasem warto zrobić sobie taki OFF.


social detox - lato:


social detox - jesień: 



5. SESJE ZDJĘCIOWE z Kolory Życia


Współpraca z Agnieszką zaowocowała ciekawymi realizacjami w postaci wyjątkowych sesji. 

Oto efekty: 

Sesja w Ogrodzie Botanicznym:


Sesja Streetwear



Sesja przedświąteczna:





6. VLOGI 


W tym roku odważyłam się nakręcić vlogi dla was z moim make up'em krok po kroku. 
Takie tutoriale pomimo na razie braku lepszego sprzętu zamierzam kontynuować, bo spotkały się z bardzo miłym odbiorem z waszej strony. 








______


W tym roku miał również miejsce mój pierwszy lot samolotem. 
Niezapomniany i niesamowity Gdańsk, do którego zdecydowanie będę częściej wracać oraz wiele innych niezwykłych wydarzeń, które pozostaną w moim sercu na zawsze.

Niezwykli ludzie.
Niezwykłe spotkania.
Niezwykłe doświadczenia.


Dziękuję.


______

ŻYCZENIA NA NOWY ROK:




A wam z okazji nadchodzącego Nowego Roku pragnę życzyć - abyście w tym pędzie życia, umieli znaleźć czas na swoje pasje i przyjemności. 

Abyście umieli doświadczać każdej chwili.

Abyście nie stawiali na noworoczne postanowienia - a poprostu realizowali swoje plany - wdrażali je do życia. 

Abyście byli dla siebie mili i szanowali siebie wzajemnie. 

Abyście spełniali swoje marzenia i odkrywali niezwykłe zakątki świata. 

Podróżowali, poznawali nowych ludzi i cieszyli się z każdej małej rzeczy.

Niech rok 2019 będzie dla was miły :)



B U N N Y









  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze