MODA ZA GROSZE || Moje ulubione szpilki z SECOND HAND - wszystkie za 39zł!

By mysweetlittlebunny91 - 07:57:00

 - MODA ZA GROSZE - 


Śledząc mojego bloga, zapewne wiecie, że jestem nałogową lumpeksoholiczką i łowczynią wspaniałych okazji. 

Co środę specjalnie dla was będę publikować cykl MODA ZA GROSZE, gdzie podzielę się z wami moją kolekcją ubrań jaką udało mi się zakupić właśnie na Second Hand oraz ciekawymi stylizacjami. 

Dziś przedstawiam wam szpilki, które zakupione zostały w Margo oraz w Venie we Wrocławiu. 
Aktualnie to moje ulubione punkty z używaną odzieżą do których zaglądam najczęściej. 

Z każdym dniem lumpeksy przekonują mnie coraz bardziej. Każde znalezisko jest dla mnie oryginalne i unikatowe. Nie tak jak w większości sieciówek - gdzie wszystko jest takie samo. 
Cena potrafią być dużo niższe a niekiedy znajdziemy też lepsze jakościowo ubrania. 

Aby stać się łowcą - należy mieć wprawione oko - ja odkąd pamiętam - jestem w stanie od wejścia zauważyć ciekawe okazy, czasem to też łut szczęścia. 


Oto moje perełki na różne okazje: 



1. Bordowe szpilki NEW LOOK - cena: 6zł || MARGO

2. Pudrowe szpilki z połyskiem GRACELAND - 11,50zł || VENA

 3. Czarne szpilki Atmosphere - 5,50zł || VENA

4. Lustrzane szpilki DOROTHY PARKINS - 5zł || MARGO 

5. Białe szpilki ZARA - 11zł || MARGO 








UWAGA! 

Jeśli szukasz stylizacji na daną okazję zachęcam do kontaktu ze mną (mail podany w zakładce obok lub przez fanpage) - aktualnie jako second handowa stylistka - specjalnie dla Ciebie wyszukam perełki - i postaram się zmieścić w podanym przez Ciebie budżecie. 


Stworzę idealny look dla Ciebie poprzez moodboard :) 

NAPISZ!  


_____

Co myślicie o szpilkach z Second Hand? 

Czy było warto? 

W komentarzach dajcie mi znać jakie jeszcze ciuszki z Second Hand chcecie zobaczyć? 



Miłego dnia! 


B U N N Y 



  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ja chcę zobaczyć wszystko :D jestem maniaczką second-handów! To jest dopiero przyjemność znaleźć jakąś perełkę i to za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne szpilki! Na oko wyglądały jak modele szpilek z ZOiO - https://zoio.pl/obuwie/szpilki. Zdecydowanie bordowe przyciągnęły od razu mój wzrok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne buty! Podobne modele widziałam w hurtowni obuwia damskiego - sosimply.pl. Wydaje mi się, że warto kupiowac własnie w takich miejscach, gdyż za groszke możemy zrobić bardzo pokaźne hurtowne zakupy, które ciągle będą modne!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, super szpileczki...ja już dawno przestałam odwiedzać sh

    OdpowiedzUsuń