Upominki i zniżki z okazji Twoich urodzin - programy lojalnościowe - okazje dla solenizantów

By mysweetlittlebunny91 - 12:58:00

HOLA!

Dziś stuknęło mi 27 lat :)

Nie do uwierzenia jak ten czas mija. Od ślubu nie mam chwili wytchnienia. Ciągle odpisuję na wiadomości, staram się powrócić do bieżących spraw. 

Mam wrażenie, że ciągle coś. 

Dziś zrobiłam sobie dzień wolny od wszystkiego. 

Spędziłam go z rodzinną paczką. 

Wspólny spacer ulicami Wrocławia, celebrowanie chwili. Tego mi było trzeba. 

Pozbierałam myśli i odetchnęłam. 


Zachęcam was, aby mając okazję właśnie w tym wyjątkowym dniu - jak macie urodziny - spędzać go wśród najbliższych lub odciąć się na chwilę od wszystkiego co wprawia was w stres lub powoduje, że nie macie na nic czasu.

Specjalnie dla was, wrzucam dzisiaj nazwy firm - w których warto mieć kartę lojalnościową - bo to one w waszym wyjątkowym dniu - wręczają wam zniżki lub upominki. 


Ja mam to szczęście, że uwielbiam łapać różne okazje - więc dzisiaj przyszła mi lawina ofert na skrzynkę. 

Chcę podzielić się z wami, abyście w przyszłości też mogli skorzystać. 



- ORSAY -

PREZENT: KUPON NA 20ZŁ 

Mając kartę Clubu Orsay - na urodziny dostajemy prezent w postaci bonu 20zł na asortyment Orsay. 

Kupon przychodzi nam na maila i tam mamy więcej szczegółów a pro po też terminu realizacji. 

Kupon może być wykorzystany na asortyment nieprzeceniony i mieszczący się w okolicach 20zł - czyli nie może być za 19zł i że dopłacimy tylko coś ponad czyli już za np. 24zł - i dopłacamy te 4zł. Lub jeśli kupujemy za 19zł to musimy dobrać dodatkowy artykuł, żeby przekroczyło te 20zł nawet minimalnie. 

Nie ma wymogu kupowania czegoś ponad 100zł, żeby zrealizować ten kupon. 

Mi udało się upolować t shirt mieszczący się w budżecie i tak Orsay made my day :)


T- shirt zrealizowany z bonu w różyczki z Orsay 




- STARBUCKS - 

PREZENT: 
ciasto lub napój w rozmiarze Tall lub Grande z wybranym dodatkiem 

Powszechnie znana kawiarnia - Starbucks - nie od dziś - uwielbia robić prezenty urodzinowe swoim bywalcom. Z okazji urodzin - mając kartę Starbucks Rewards z okazji urodzin dostajemy dowolne ciasto z oferty lub napój w rozmiarze tall lub grande z ulubionymi dodatkami takimi jak syrop smakowy, bita śmietana. 

Treść maila: 

Cześć BEATA
Przygotowaliśmy dla Ciebie coś pysznego na umilenie Twoich urodzin. Delektuj się swoim ulubionym ciastem lub dowolnym napojem w rozmiarze Tall lub Grande z wybranym przez Ciebie dodatkiem (syropem, bitą śmietaną lub dodatkowym espresso) i ciesz się pysznymi urodzinami.

na odbiór mamy 30 dni. 

Kod przychodzi na maila :)



- PIZZA HUT - 

PREZENT: deser LAVA CAKE


Jeśli posiadamy kartę lojalnościową Pizza Hut - tutaj również w dniu naszych urodzin - dostajemy do odbioru bezpłatnie deser Lava Cake. 

Nie trzeba nic zamawiać - ciasto jest do odbioru po okazaniu kodu, który przychodzi nam na maila. 

Czas na odbiór to 7 dni. 


 - H & M -

PREZENT: zniżka 10% na ubrania


  • H&M - dla klubowiczów 10% zniżki na zakupy w sklepie stacjonarnym i online.


- TROPICAL ISLAND - 

  • PREZENT:  Tropical Island (Niemcy) - wejście w dniu urodzin za darmo

Birthday Special  

Osoby, które mają urodziny - wiek nie gra roli - mają wolny wstęp do Strefy Tropikalnej i strefy zewnętrznej AMAZONIA. Oferta jest ważna wyłącznie w dniu urodzin, data urodzenia musi zostać poświadczona ważnym dowodem tożsamości – również w przypadku dzieci!
Ważna informacja! Prosimy nie kupować z wyprzedzeniem biletów osobom, które mają urodziny, ponieważ nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za już kupiony bilet. Wstęp wolny dla osób, które mają urodziny, przysługuje tylko gościom, którzy nie korzystają z noclegu.





0,00

 
EUR

Osoby, które mają urodziny - w każdym wieku
W cenie
Strefa Tropikalna
parking
bezpłatny autobus
Klub Tropino
zjeżdżalnie
strefa zewnętrzna AMAZONIA




Tutaj podsyłam link do pozostałych ofert - 
gdzie również znajdziecie info o zniżkach i upominkach z okazji waszych urodzin :




________


Gdzie jeszcze korzystacie ze zniżek? 

Podzielcie się ze mną w komentarzach. 


Miłego! 



B U N N Y 



  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze