SECOND HAND'Y WE WROCŁAWIU II - VENA

By mysweetlittlebunny91 - 03:13:00

H O L A :) 

Kolejny punkt second hand na mapie Wrocławia to VENA.
Vena ma kilka punktów we Wrocławiu, ja wczoraj miałam okazję odwiedzić ten na Świdnickiej 30.

Miałam to szczęście, że znowu udało mi się upolować ciekawe łupy - t shirt czarny z Adidas i rurki czarne z Zary - za całość dałam 17zł. 

Warto było? 

Już niebawem przygotuję dla was mapkę - ściągawkę, gdzie będziecie mogły zobaczyć w jakie dni, w jakich miejscach mają jakie ceny :)

Która z was lubi lumpeksy? Ręka w górę :)

Podzielcie się w komentarzach swoimi miejscówkami :) 


Zerknij również: SECOND HAND - MARGO

B U N N Y








  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Oooo muszę zbadać temat :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast second handu możesz również śmiało kupować w niskich cenach np bluzy na lato w zoio. Według mnie jeżeli jest taka opcja to po co przepłacać.

    OdpowiedzUsuń