Łupy z minionego tygodnia z Second Hand oraz dlaczego i co warto kupować w SECOND HAND - moje ulubione SH we Wrocławiu.

By mysweetlittlebunny91 - 13:18:00

Za niedługo zaczynam pracę <3 Trzymajcie kciuki :) Zatem była to idealna okazja do tego, aby przeszukać moje ulubione Second Hand i Outlety w poszukiwaniu ciuszków stricte do pracy doradcy oraz architekta wnętrz.

Na początek przedstawiam wam kilka firmowych łupów z których jestem bardzo zadowolona, jak zwykłe w świetnej cenie :)



Całość: 23zł 


sukienka AE WOMEN -15zł


buty Dorothy Perkins - SH - 3zł 

koszula w panterkę - SH - 3zł 

koszula biała idealna do boyfriendów - SH - 2zł 


Jak wiecie, uwielbiam Second Hand'y i stawiam sobie wyzwania jeśli chodzi o wyszukiwanie perełek.

I teraz do rzeczy :) Kilka słów o samych second hand - czyli co warto a czego nie warto kupować na lumpeksach oraz ich wady i zalety. (zerknij też > klik)


Zacznijmy od zalet : 

+ ciuszki jeśli ktoś się wprawi i nabędzie łowcze oko, da się wyszukać naprawdę w idealnym stanie (tak jakby je ktoś raz ubrał i po prostu mu się znudziły)

+ bardzo dobre ceny i przede wszystkim niskie - super na studencki budżet (poniżej podam wam lumpeksy do których najczęściej zaglądam we Wrocławiu)

+ różnorodność

+ oryginalne rzeczy (możesz mieć pewność, że nie będziesz mieć podobnej bluzki lub koszulki jak znajoma - to chyba cecha za którą najbardziej cenię lumpy bo nie lubię ubierać się "jak wszyscy" )

+ można znaleźć naprawdę wiele skarbów (ja np. kupiłam rolki za 2zł - przejdź do postu> klik)

+ jeśli rzecz czy ciuszek szybko nam się znudzi, nie będziemy rozpaczać bo nie przepłaciłyśmy

+ ekonomia (to tak jakby dać ciuszkom drugie życie)

+ możliwość kupienia dużej ilości rzeczy w cenie jednej sklepowej np. bluzki

Wady: 

- niestety nie wiemy kto mógł wcześniej nosić te ubrania

- niektóre ciuchy faktycznie wyglądają jak szmatki na wieszakach, są w złym stanie i z dziurami/ wadami

- trzeba dokładnie oglądać ciuchy przed kupnem, właśnie z powodu częstych wad

- nie dostaniemy możliwości reklamacji ciuszków

- takie ciuchy mogą posłużyć krócej

- w niektórych lumpeksach ceny są zbyt wygórowane i w cenie ciucha z lumpów możemy kupić już nową rzecz

- brak czystości w lumpeksach - stąd ciuszki trzeba BARDZO DOKŁADNIE PRZEPRAĆ!

- misz masz czyli bałagany i dla niektórych długi czas poszukiwania jednej rzeczy



Co warto kupować? 

Tutaj powiem tak... moje must have to zazwyczaj:

T - shirty
Marynarki
Kurtki
Spodnie Jeansowe
Sukienki
Torebki!!!
Biżuteria

i od czasu do czasu buty.


A czego nie warto i nie polecam kupować :

- BIELIZNY - tego nie rozumiem, bo to naprawdę nie higieniczne, żeby takie rzeczy wg kupować na SH. A na second hand zdarza się, że są kosze z bielizną. Tego zdecydowanie NIE POLECAM. I nie będę tego komentować

- Buty (ja kupuję kiedy są w idealnym stanie i oczywiście odpowiednio je czyszczę) - ponieważ nie wiemy czy ktoś kto w nich chodził nie miał np. grzybicy. Stąd należy bardzo uważać.

- Piżam - też to raczej dziwne, bo nie wiemy czy dana osoba się np moczyła w nocy? obrzydliwe.. więc lepiej też nie.

- Strojów kąpielowych - czyli podobnie jak bielizny - chyba wiecie z jakich względów.



I to by było na tyle.

I tutaj moja dzisiejsza stylizacja w trzech wydaniach :)

Oczywiście po taniości :)



Nowy łup to marynarka z H&M (Second Hand) za 23zł. 

spodnie - stradivarius , w promocji 29zł 
torebka - prezent
 Koszula w kratę SH Cedarwood State - 45gr
pasek - Sinsay w promocji - 4,99zł 
t -shirt - SH - 3zł
balerinki - nowe H&M 39zł 

I co myślicie? 


ah i na koniec super okularki w panterkę z Sinsay oczywiście w promocji 4,80zł 
(od ceny 5,99zł skorzystałam jeszcze z promocji na -30% od rzeczy przecenionych)

Czy da się ubrać modnie i tanio? Co myślicie? 


Ściskam was mocno i życzę miłego wieczoru

Bunny. 

I lista moich ulubionych Second Hand - WROCŁAW:  

MARGO OŁAWSKA 25 (CZW - WSZYSTKO ZA 3ZŁ)
MARGO HUBSKA 80 (PT-SOB - WSZYSTKO ZA 1ZŁ)
ECONUM - KLIK






  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. ja mam kilka staników z sh, ale kupuję tylko nowe, z metkami, a potem je dezynfekuję i piorę :) Też uwiebiam lumpeksy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Super zdobycze z sh, i Twoja stylizacja w boyfriendach też :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    https://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój też blog świetny, już lajknęłam konto na fejsie, super stylizacje <3 pozdrawiam

      Usuń
  3. Wow, buciki są cudowne, i jeszcze ta niska cena. Bardzo udane łowy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadając na pytanie: oczywiście, że da się ubrań modnie i tanio w second handzie.
    Ja "odkryłam" lumpeksy kilka lat temu i pokochałam je tak mocno, że dzisiaj prowadzę swój własny.
    Niedawno wystartował, zapraszam -> canoo.eu

    OdpowiedzUsuń