See what's possible. Zobacz, co jest możliwe. | Piękno w każdym z nas.

By mysweetlittlebunny91 - 04:40:00

Piękno jest w każdym z nas. 

A czym ono jest dla Ciebie? 

Bo dla mnie piękno to czyn a nie ulotne słowa.

Piękno to dla mnie piękna dusza.

Piękno to dostrzegać w małych rzeczach coś wielkiego. 

Piękno to talent, który rozwijamy przez lata i cel w życiu.

Piękno to pomagać z własnej woli i nie oczekiwać nic w zamian. 

Piękno to żyć pełnią życia. 

Piękno to kochać każdą chwilę i umiejętnie ją wykorzystać.

A teraz Ty. 

Zastanów się przez chwilę i sam uzupełnił zdanie: 

Piękno dla mnie to   ..............................................................

Dla każdego pojęcie piękna to co innego. 

Warto czasem zatrzymać się w tym pędzącym świecie i zacząć dostrzegać piękno wokół nas. 

Marka Neutrogena stworzyła kampanię w której mówi na temat piękna otwarcie. 
Nie bójmy się sięgać po marzenia. 

"See what's possible." Zobacz, że to możliwe.

Nakłania nas do podjęcia ryzyka. Abyśmy przekraczały granice siebie, nie poprzestawały na marzeniach. 

Podjęcia decyzji. Piękno w kampanii to wiara w siebie i w swoje możliwości. 

Wszystko jest możliwe. 

Kobiety współczesne mają swoje ambicje i cele i nie pozwólmy by ktoś je nam zabrał. 











via Neutrogena






A z mojej strony - chciałam podziękować marce Neutrogena za tak wspaniały prezent w postaci bransoletki "See what's possible" od Polanska&co w minimalistycznym wydaniu, która będzie mi przypominać, aby walczyć o siebie. 

Bunny. 



  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super prezent :) Ale spodobały mi się te jeansy ze zdjęcia, skąd są? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to spodnie z Zary, kupowałam parę miesięcy temu :) może jeszcze będą, niedawno widziałam je na promocjach za 69zł :)

      Usuń
  2. Dokładnie Kobiety! Walczmy o swoje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych czasach kobiety nieraz wykazują się większa siłą niż męźczyźni

      Usuń
  3. Kobiety są silne i potrafią walczyć.
    Ja do takich babek się zaliczam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) moją inspiracją była zawsze Joanna Darc - przykład kobiety walczącej

      Usuń
  4. Piękna bransoletka :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń