Nowość - Lenor Unstoppables - testowanie.

By mysweetlittlebunny91 - 03:27:00

Nie tak dawno, przyszła do mnie paczuszka z Everyday me. Tym razem do testowania dostałam nowy Lenor Unstopabbles o zapachu Fresh. 

I w kilku słowach podzielę się z wami opinią na temat tego produktu. 

ZALETY:

+ długo utrzymujący się zapach na naszych ubraniach 
+ poręczne opakowanie 
+różne warianty zapachowe
+ubrania faktycznie mają intensywny zapach po perełkach, są odświeżone
+ w szafie po wypraniu w Lenor Unstopabbles naszych ubrań, przesiąka woń zapachu

WADY:

- perełki są malutki, stąd należy je dokładnie schować przed dziećmi - ryzyko połknięcia
- niestety uczulają / osoby skłonne do alergii moją mieć większą wrażliwość na niektóre składniki
- cena - nie należy do niskich 
- zapach dla niektórych może wydać się zbyt przesycony i drażniący, gdy wsypiemy zbyt dużą ilość perełek. 



Od producenta czytamy: 

Lenor Unstoppables Lavish to specjalne perełki, które wsypujesz do pralki przed rozpoczęciem prania, aby cieszyć się długotrwałą świeżością ubrań. Perełki rozpuszczają się podczas prania, uwalniają swój zapach i nasycają nim włókna Twoich ubrań, aby zapewnić Ci do 12 tygodni świeżości*! (* dotyczy ubrań przechowywanych w szafie). 

SKŁADNIKI

Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, Limonene, Citrus Aurantium Dulcis Peel Cera, Hexyl Cinnamal, Heliotropine, Alpha-IsomethylIonone, Hexyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Acetylcedrene. Kompozycja zapachowa: Alpha-isomethyl ionone, Amyl cinnamal, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, Limonene, Linalool.


PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE

Wsypać intensywne perełki zapachowe do bębna pralki; włożyć ubrania i dodać środek piorący, dodać ulubiony płyn do płukania Lenor. Można je stosować do wszystkich kolorów, materiałów i przy każdej ilości prania. Doskonale sprawdzają się przy praniu odzieży sportowej i ręczników.

photo : me

źródło: Internet

Warianty zapachowe na rynku. 


cena: około 27zł 


A jak u was się sprawdziły? 


Bunny. 


  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja również testowałam perełki zapachowe Lenor Unstoppables i muuszę przyznać że jestem zaskoczona! Nie spodziewałam się że tak małe perełki potrafią zdziałać takie cuda. Nie tylko ładnie pachną ale i pięknie się prezentuje zarówno sam produkt jak i jego opakowanie. Dozowanie jest banalnie proste a efekty mmm nie do opisania. Dzięki nim na co dzień mogę czuć się świeżo i otaczać się pięknym zapachem morskiej bryzy. Cena jest stosunkowo niska jak na nowość na rynku więc tym bardziej zachęca do zakupu. Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, perełki Lenor Unstoppables przypadły mi do gustu. Zapach bardzo mi się podoba, jego trwałość - cóż muszę jeszcze poczekać by to sprawdzić. Wada - zdecydowanie cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. chcąc sprawdzić produkt, wrzuciłam perełki piorąc wszystko ci się da :) w moim odczuciu najdłużej zapach utrzymuje się na pościeli, ręcznikach i firankach i jest rewelacyjny. na ubraniach szybko przestaje go wyczuwać jednak może być to spowodowane tym, że zawsze używam perfum które maskują zapach perełek. ZOSIASAMOSIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w testowaniu perełek Lenora i właściwie to mam mieszane uczucia, może za dużo się spodziewałam? Bardzo lubię, gdy pranie świeżo pachnie i zapach utrzymuje się długo na odzieży, perełki co prawda pachną, ale nie aż tak, jak oczekiwałam. Poza tym zapach jest wyczuwalny tylko gdy pranie jest mokre, a gdy wyschnie właściwie go nie czuć. W dodatku ta cena! U mnie w sklepie 25 zł za opakowanie – to zdecydowanie za drogo. Zdecydowanie wolę używać tradycyjnych płynów Lenor. Ranna28

    OdpowiedzUsuń