Ambasadorka Le Petit Marseillais. Testowanie nowości

By mysweetlittlebunny91 - 14:08:00

Jakiś czas temu zostałam wybrana na ambasadorkę firmy Le Petit Marseillais. Nie miałam okazji podzielić się z wami wrażeniami na temat przetestowanych już produktów.

No to zaczynamy.

Paczuszka przyszła pięknie zapakowana w eleganckim opakowaniu a w środku były trzy produkty firmy Le Petit Marseillais, próbki do rozdania oraz foldery.

Już po  rozpakowaniu w powietrzu czuć było wspaniałą woń ciekawych kompozycji zapachowych.



Na pierwszy ogień poszła Le Petit Marseillais MALINA I PIWONIA :

To zapach, który zawsze mi się marzył i się nie zawiodłam. Ten zapach mnie urzekł.

PLUSY: 
+ pozostawia piękny zapach na bardzo długo
+skóra gładka i nawilżona
+uczucie świeżości
+ciekawe opakowanie
+nie podrażniający
+gęsty w konsystencji

MINUSY: 
- cena. ale nie ukrywam, że można kupić już w lepszej po promocji
- jak dla mnie ciężko się spłukuje


Następnie:
Le Petit Marseillais, Intensywne Nawilżanie, pielęgnujący krem do mycia, masło Shea, akacja


PLUSY: 
+ ciekawa kompozycja masła shea z akacją
+skóra gładka i nawilżona na długo
+uczucie delikatnej skóry
+ciekawe opakowanie
+gęsty w konsystencji
+zapach długo się utrzymuje

MINUSY: 
- cena
- skład ma naturalne składniki ale należy dokładnie czytać skład, bo być może ktoś ma wrażliwą skórę na któryś ze składników.


i na koniec: BALSAM Le Petit Marseillais z masłem arganowym, woskiem pszczelim i olejkiem różanym.

PLUSY: 
+ regeneruje przesuszoną skórę
+nawilża
+uczucie delikatnej skóry
+gęsty w konsystencji
+zapach długo się utrzymuje i również jest inspirujący

MINUSY: 
- cena
- skład ma naturalne składniki ale należy dokładnie czytać skład, bo być może ktoś ma wrażliwą skórę na któryś ze składników czyli podobnie jak w kremie.



Jest cała gama różnych zapachów z Le Petit Marseillais, macie swoje ulubione? 

Jak u was się sprawdziły? 

Bunny. 


  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ciekawa notka, też dostałam się do testów .Najbardziej urzekł mi malinowy.

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń