Zakochałam się w Bieszczadach - dlaczego warto pojechać w Bieszczady - atrakcje, galerie - relacja.

By mysweetlittlebunny91 - 06:58:00

Od 17.07 do 24.07 miałam okazję wyjechać na urlop w Bieszczady. Teraz już rozumiem, dlaczego wiele osób decyduje się pozostać tam na zawsze... Piękne widoki to nie wszystko. Tutaj tez chodzi o ludzi i o ich kulturę, obyczaje jakie tam panują.

 Zakochałam się w tamtejszych galeriach. Ludzie całym swoim sercem malują przepiękne obrazy w których uwieczniają chwile i są tak zżyci z naturą.

Bardzo mi tego brakowało... Odcięcia się choć na chwilę od wszystkich problemów, świata, który tak pędzi. Tam czas jakby się zatrzymał.

Górskie potoki, dużo zieleni... cisza. Są miejsca oczywiście oblegane przez turystów, jednak szukałam tych bardziej odległych.

W Bieszczadach, człowiek odnajduje siebie. Jest w stanie przemyśleć niektóre rzeczy. Zatrzymać się. Odetchnąć. Pokonać przeciwności, lęki.

Tam nabrałam nowych inspiracji, innego spojrzenia na świat, ludzi. Pozwolę sobie nawet użyć słowa "magiczne miejsca'. Takie, które zauroczyły na tyle, że chce się do nich wracać.


Nie jestem w stanie wam opisać tych miejsc... Opis nic nie da, trzeba tam poprostu pojechać i to zobaczyć na własne oczy.

Ale oto kilka powodów dla których wybiorę się tam jeszcze raz:

GALERIE SZTUKI 

Ludzie, którzy je tworzą robią to całym swoim sercem. Galerii mamy na każdym kroku. Możemy porozmawiać bezpośrednio z twórcami i artystami tych dzieł. Są to ikony, ręcznie robiona biżuteria, malarstwo, szkice, figurki, Anioły itd.



WIDOKI 

Widoki sami zobaczcie - aż dech zapiera. 





LUDZIE

Słyszeliście kiedyś o zakapiorach? Jeśli nie to koniecznie przeczytajcie :)
To ludzie związani z górami... Łączy ich niezwykła historia. Ja miałam zaszczyt poznać jednego, tworzy ikony. 

z zakapiorem Ryszardem Denisiukiem




I oczywiście to nie wszystko, można wymieniać bez końca - 
natura, spokój, wypoczynek, piękne cerkwie, niezwykłe potrawy, rękodzieła...

Nie będę się rozpisywać, bo jest wiele miejsc które warto tam odwiedzić. 

Kontakt z naturą, to bardzo ważna sprawa. 

Czasem człowiek potrzebuje się odciąć. Dla wszystkich zabieganych, zapracowanych nie mam lepszego miejsca do polecania jak Bieszczady. 


Agroturystyka jest bardzo rozwinięta, a ceny przystępne. Noclegi wahają się od 25-80zł za dobę. 

Podrzucam wam linki, gdzie znajdziecie więcej informacji o Bieszczadach i poczytajcie sobie a może któreś z atrakcji was zachęcą : 


i kilka info o zakapiorach: 



a jeśli już się zdecydowaliście to zapraszam do przeczytania posta : co warto zabrać ze sobą w góry :)


Kto z was jeszcze kocha góry? 

Macie jakieś miejsca godne polecania? 



Bunny. 












  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja też kocham góry, tam faktycznie się człowiek odnajduje, odnajduje ciszę i spokój. Dlatego jadę na chwilę w niedzielę ale z drugiej strony - bo Szklarska i okolice:D Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) Odpoczywaj też dużo :) ściskam Cię mocno!

      Usuń
  2. To prawda w Bieszczadach można się zakochać.
    Osobiście takie uczucie czuję do Gór Świętokrzyskich.
    Przynajmniej w roku jesteśmy z mężem 2 razy - uwielbiam tamtejszy klimat, przyrodę i ludzi.
    Fajny post i zdjęcia.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę odwiedzić też, fajnie, że piszesz! :) Dziękuje!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia i miejsca, ludzie i klimat. Ja polecam Błędne Skały, wejście na Śnieżkę, Karpacz. pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też nieźle, w górach się zakochałam i tak jak kocham polskie morze, tak coś czuje, że będę tam wracać :)

      Usuń