Sweet Dreams - czyli piżamowe sety na dobranoc oraz moje nowe nabytki :)

By mysweetlittlebunny91 - 13:40:00

Sweet Dreams - set

Sweet Dreams - set przez sweetlittlebunny z wykorzystaniem target throw pillows

Od pewnego czasu szukałam dla siebie jakieś fajnej piżamki. Za niedługo bowiem szykuje mi się wyjazd w góry, stąd myśl, aby w letnie wieczory w schronisku w górach, mieć przy sobie ulubiony zestaw (i jak to się mówi jeszcze kocyk i ciepłe cacao'łko :). Powyżej przedstawiam wam propozycje setów z H&M, które od razu wpadły mi w oko.

Dzisiaj udało mi się upolować z promocji shorty H&M i dwuczęściową piżamkę z Sinsay.

 zestaw Sinsay 39,99zł 
shorty w gwiazdki  H&M 10zł 



W której lepiej? 



Wahałam się miedzy dwoma, aż wkońcu wybrałam tą z motywem serduszkowym.

Nie lubię przepłacać, a te również przypadły mi do gustu.

Sen jest bardzo ważny w życiu człowieka, człowiek niewyspany to człowiek bez weny, markotny i rozdrażniony.

A wy należycie do śpiochów?  Co myślicie o piżamkowych setach?



Short pajama set
72 PLN - hm.com


Short pajama set
72 PLN - hm.com


White pajamas
72 PLN - hm.com


Target throw pillow
60 PLN - target.com.au


Abstract throw pillow
80 PLN - society6.com


White pillow case
60 PLN - hm.com

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Oby dwie są fajne.
    Muszę zastanowić nad zakupem nowej piżamy na wyjazd :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń