Autumn set - Red set.

By mysweetlittlebunny91 - 14:09:00

Mając chwilę wolnego czasu, zdecydowałyśmy się z #Tutenhoman na wspólną sesję. Tym razem wybrałyśmy park przy Włodkowica we Wrocławiu. Pogoda dopisała. Krajobraz uzupełniła polska złota jesień. Zrobiłam stylizację, z ciuchów, które niedawno kupiłam w second hand (zerknij tutaj).

To przykład tego, że można ubrać się modnie nie wydając przy tym fortuny -  zwolennicy SH wiedzą o czym mówię ;)


Motywem przewodnim stał się czerwony żakiet (za 3zł z SH) z szarą bluzą oversize (również SH -3zł).


Oto efekty naszej pracy:





Buty Tally Weijl - 39zł |  Czerwony Żakiet - 3zł (SH) | bluza oversize - 3zł (SH) | szalik krata - 20zł | spodenki HOUSE - 19,99zł  





plecak SINSAY - 39zł (z promocji) | czapka - F&F - 5zł (z promo) | płaszczyk szary - 5zł (SH)


Co myślicie o takim połączeniu na jesień? 

Bunny. 





  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się oba zestawy, chociaż czerwona marynarka na szarej bluzie
    u mnie wygrywa, wciąż znajdujemy coś fajnego w tych sh :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Olu, ja też często podziwiam Twoje perełki z SH :)

      Usuń