Zdobycze z SECOND HAND.

By mysweetlittlebunny91 - 10:21:00

Czwartek uważam za bardzo udany! Na obiad sushi z kuzynką a po sushi wspólne zakupy w SH.

Przedstawiam wam co dzisiaj udało mi się dorwać.

Mianowicie kolejne perełki, a wszystko w cenie 22zł.

Odwiedziłam dziś Margo oraz lumpeks przy przystanku Eureka.

Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Głównie szukałam odzieży sportowej na squasha oraz bluzy na chłodniejsze dni.

Cel został osiągnięty :) Wszystko w idealnym stanie i w super cenie.


T-shirt żółty Adidas i spodnie Adidas - SH - 6zł (całość)





Czerwony żakiet, bluza, sweterek pudrowy, t- shirt czarny, t shirt z nadrukiem - SH16zł (całość)

 I na uwieńczenie dnia z promocji- Matowa pomadka WIBO 11zł i silikonowy pojemnik kostki lodu a'la płetwy rekina -0,99zł 



Też lubicie łapać okazje? 

Jakie lumpeksy polecacie we Wrocławiu?


______________


A w następnym poście kilka słów o karcie Starbucks :)



Ściskam,

Bunny. 

  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. się obłowiła :D ja wszystkie ciuchy treningowe mam z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja zdecydowanie też :) za takie pieniądze mogę kupować :D

      Usuń
  3. Ja też coraz bardziej kocham second handy <3

    kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! fajne rzeczy, w dobrych cenach :) Kiedyś chodziłam czasami z mamą po SH, ale niestety mnie to męczy oraz mam uczulenie na kurz i roztocza. Więc.. niestety:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis o personalizowanych prezentach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FAKT, kurz i nieporządek to ich zmora. Ja często przepieram dwa razy dokładnie, ale też nie lubię jak wszystko jest nieogarnięte.

      Usuń
  5. Wow, ale swietne rzeczy udało Ci się upolować. Ja zwlaszcza w wakacje miałam więcej czasu, to tez udalo mi sie kilka fajnych ciuchow wylapac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 świetnie :) jak się dobrze szuka to się znajdzie :) oby więcej takich miejsc :)

      Usuń