Karta STARBUCKS - czy warto? Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody.

By mysweetlittlebunny91 - 05:10:00

Od jakiegoś czasu kiedy mam wolną chwilę, wpadam do Starbucks. Kiedyś bywałam tam bardzo rzadko, ze względu na wysokie ceny i niemożność picia kawy (ze względu na tężyczkę - nie mogę pić kawy właśnie przez kofeinę, która mnie osłabia.)

Jednak wszystko zaczęło się odkąd w zimne jesienne wieczory po pracy, najbliższą kawiarnią, gdzie mogłam się zagrzać i czegoś napić był Starbucks.

Przyjemna i przyjazna atmosfera, młodzi ludzie, zapach parzonej kawy unoszący się w powietrzu. Piękne wnętrze. I ten klimat.

Na początku decydowałam się na Chai Tea Latte - herbatę z dodatkiem mleka. Potem nie mogąc się oprzeć jednej z wybranej pozycji kawy, dopytałam czy są bezkofeinowe i ...były :). Pani wyjaśniła, że robią  bezkofeinową na życzenie klienta- co było idealne dla mnie i bardzo mnie ucieszyło.

I tak zaczęła się moja przygoda. Poznałam wielu wspaniałych ludzi. I wiele wspaniałych smaków.  Po trzeciej wizycie zaproponowano mi kartę STARBUCKS. I dzisiaj właśnie kilka słów o niej... 


Karta Starbucks, co to?

Karta Starbucks to nic innego jak karta płatnicza, tylko do wykorzystania w Starbucks. 
Na kartę po każdej wizycie przybywają nam punkty "gwiazdki", które możemy wymieniać na nagrody w postaci : wybranej pozycji napoju GRATIS, muffinek, itd.  

Czytamy na stronie:

Zarejestruj swoją Kartę Starbucks i korzystaj z przywilejów programu

  • Upominek za rejestrację
  • Wygodna płatność mobilna z aplikacją Starbucks
  • Twój ulubiony napój co 10-tą wizytę na nasz koszt
  • Muffin lub ulubiony napój w prezencie na urodziny
  • Wybór sezonowego espresso na nasz koszt
  • Ekskluzywne oferty tylko dla Ciebie


Dla kogo: 

Tak naprawdę dla każdego. Ale wg mnie głównie dla osób, które często się spotykają na mieście i często pijają w Starbucks. Osoby, które chodzą tam rzadko, jest to zbędny nabytek, jednak zawsze jest to coś nowego, mogą spróbować nowych smaków, a jeśli nie będą korzystać - oddać bliskiej osobie.

Czy warto? 

Ja na początku byłam do karty przekonana sceptycznie, ale odkąd ją założyłam, cieszą mnie dodatkowe punkty i nagrody. Jeśli wiem, że będę częstym gościem Starbucks, to fajnie jest móc mieć z tego jakieś gratisy. Moja praca głównie będzie się wiązać z spotkaniami z klientami i kto wie, czy Starbucks nie będzie idealnym miejscem do spotkań.


Jak założyć? 

Karty są dostępne w wielu wybranych kolorach, wzorach w kawiarniach Starbucks. Pierwsze założenie karty wiąże się z opłatą 20zł, które jest wpłacane od razu na kartę i do wykorzystania na tej karcie. 

Kartę możemy doładowywać sami dowolną kwotą i wtedy przy kolejnych wizytach płacimy w Starbucks tylko tą kartą zyskując punkty. 


Na start: 

Mi po rejestracji przyszła pierwsza nagroda : Muffina. Po kolejnej wizycie dostałam paragon BON z ankietą, dzięki czemu dostanę już swój napój gratis. 

Jak widać karta ma swoje plusy. Bo odkąd założyłam już mogę cieszyć się przywilejami.

Do minusów mogę zaliczyć tylko ten problem z doładowaniem - które na dłuższą metę może być męczące, chyba, że doładujemy konto większą kwotą. 



Design: 


Nie ukrywam, że kolejnym z powodów, dlaczego zdecydowałam się na kartę był jej design. Starbucks ma piękne wzory swoich kart. Każdy z nas może dobrać do swoich upodobań. I jeśli po jakimś czasie mu się znudzi - może wymienić na inny wzór za darmo w dowolnej kawiarni. 

PŁAĆ TELEFONEM: 

Starbucks card posiada możliwość płatności swoim telefonem komórkowym, co również jest niezwykle wygodne. 

Dodatkowo pobierając App'kę Starbucks widzimy ile mamy punktów "gwiazdek". 


WIĘCEJ NA TEMAT KARTY:
https://card.starbucks.pl/auth/login
http://www.starbucks.pl/about-card


Design karty na jesień:



Aplikacja na telefon: 

Moja karta : 




Inne wzory kart:





Kto z was pija w Starbucks? 

Kto posiada już kartę i jest zadowolony?


Bunny.




  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Teraz są super te wzory! Ja mam jeszcze tą pierwsza podstawową zieloną wersję, ale wiem że można ją za darmo wymienić wrwz z punktami i chyba skorzystam z tej opcji!:D też polecam, mnóstwo profitów, co chwilę jakaś pyszna kawusia wleci, ale doładowanie chyba musi być min 20zł z tego co wiem ( ja zawsze musiałam doładować na taką kwotę, w sumie wygoda bo na kilka wizyt starczy) , można chyba przez internet albo przy kasie więc nie robi różnicy bo odbywa się to w tym samym czasie co płacę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie też pokochałam tą kartę i profity. <3 Ściskam! :*

      Usuń
  2. Także lubię wpaść od czasu do czasu do Starbucksa. Kawę bardzo lubię, a co jak co, ale tam robią ją dobrze. Nawet nie wiedziałam, że mają coś takiego jak karta stałego klienta, myślę, że skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają :) też może śmiesznie to zabrzmi, ale od dłuższego czasu nie wiedziałam. A ona jest od ho ho ho...

      Usuń
  3. Jestem kawoholiczką i żyłam tyle czasu w niepewności... Dziękuje za stworzenie tego postu, następnym razem zakładam kartę! :D

    OdpowiedzUsuń