Marzenie spełnione - czyli WELLNESS I SPA W Hotelu Lubicz**** oraz wypoczynek w Ustce.

By mysweetlittlebunny91 - 14:42:00

Pamiętacie moją wygraną w konkursie Eveline? Jak nie to zerknijcie tutaj. 

To właśnie dzięki niej, mogłam spędzić niezapomniany weekend w Ustce z ukochaną siostrą.

Szczęścia było co niemiara. A wszystko zaczęło się już wcześniej od... niewinnego, małego marzenia.

Będąc 3 lata temu w Ustce z mamą i siostrami, zamarzyłam, aby spędzić kiedyś czas w jednym z hoteli Lubicz. Fantazjowałyśmy wtedy z siostrą - ciekawe jakie to uczucie móc tam spędzić tydzień.

Hotele mają wysoki standard stąd mówiłam sobie, że nigdy nie będę chciała naciągać funduszy rodziców tylko sama sobie jakoś zapracuje na pobyt.

Stało się :)

Marzenie zamieniło się w coś realnego.

Od dłuższego czasu biorę udział w licznych konkursach, ten okazał się strzałem w dziesiątkę.

Wygrałam wyjazd do SPA dzięki konkursowi Eveline.

Kupon od Eveline był z PODARUJ SPA, na pakiet Wspaniały relaks .

Do wyboru miałam kilka hoteli - i... tutaj nie mogłam uwierzyć, bo na liście był mój wymarzony - LUBICZ w Ustce.

Bez zastanowienia wybrałam właśnie ten.

Termin wybrałam na weekend 12-14.08. Kupiłyśmy bilety na pociąg do Ustki i wyruszyłyśmy w podróż.

I tutaj kilka słów z a pro po samego hotelu.

Hotel Lubicz**** Wellness&SPA zagwarantował nam niezapomniane wspomnienia.


1. Cudowny wystrój wnętrz, wysoka jakość podania: 

W pokoju, czekały na nas szlafroki, kapcie do SPA&WELLNESS. Do tego woda z Kropli Beskidu i oferta hotelu w postaci folderów. Do dyspozycji lodówka, telewizor.















2. Wspaniałe jedzenie, wykwintne dania i potrawy.

Na śniadanie stół szwedzki - od płatków śniadaniowych, po łososia, jajecznicę i wiele innych. Można było dostać oczopląsu - dla każdego coś dobrego. Kto co lubi. Na obiadokolację - dostawałyśmy Menu, gdzie spośród paru propozycji dań przygotowywanych przez profesjonalnych kucharzy, wybierałyśmy same, które chcemy, zaznaczając "x" daną pozycje - było tak z zupą, deserem i daniem główny, Z tego co widziałam hotel otrzymał poziomki od Magdy Gessler za jakość potraw. 















3. Wellness&SPA:

Do wykorzystanie miałyśmy trzy zabiegi. Ja wybrałam masaż z peelingiem z mleka koziego a siostra maskę oczyszczająca. Do zabiegów wykorzystywane były naturalne kosmetyki. Do nieograniczonej dyspozycji miałyśmy basen, sauny (parowa, podczerwieni) oraz grotę solną. My najchętniej przesiadywałyśmy w grocie, gdzie były niezwykłe zapachy olejków eterycznych.













I na koniec...

Nie chcę zapomnieć o najważniejszym - ludziach którzy tam pracują. Cały zespół. Gdyby nie oni, nie doświadczyłybyśmy tyle dobroci, ciepła  oraz pomocy z ich strony. Ekipa godna polecania. Dziękuję wszystkim za tak wspaniały pobyt, mam nadzieje do następnego :)

Jeżeli chcecie komuś zrobić prezent, to ten hotel jak najbardziej sprawdzony - wg się nie zawiodłam. Daję mu 5+.

Odpoczynek i satysfakcja gwarantowane. :)


więcej : http://www.hotel-lubicz.pl/

A tutaj jeszcze refleksja i kilka zdjęć samej Ustki: 


Ustka to miejsce do którego zawsze będę chciała wracać. Spędziłam tam wakacje w dzieciństwie i mam z niej bardzo dużo miłych wspomnień. Pamiętam jak dziś jako mała dziewczynka z bratem spacerowaliśmy z mamą nad brzegiem morza. Kochałam to miejsce za to, że była dla mnie odskocznią, oazą spokoju. To tutaj mogłam uciec od świata, odciąć się, odpocząć. Mała miejscowość a tak piękna i urokliwa.

I na dobranoc :

Warto mieć marzenia...

Rodzą się jako małe nasionka w naszej głowie a czasem wyrastają z nich dorodne drzewa... :)












Bunny.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Taki relaks to by mi się przydał.
    Jeszcze raz gratuluję wygranej w konkursie - świetna nagroda :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie! <3
      to życzę, żebyś kiedyś też mogła pojechać i się zrelaksować <3

      Usuń
  2. świetna przygoda :) pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń