Cafissimo Bellissimo - testowanie ekspresu do kawy || Akcja ambasadorska.

By mysweetlittlebunny91 - 12:50:00

10 URODZINY CAFISSIMO! 

Sto lat! Sto lat! 

Z tej okazji życzę Cafissimo, samych wspaniałych ludzi wokół i aby produkt cieszył się wiecznym uznaniem :) 

Wraz z mężem i znajomymi świętowałam ten wspaniały czas - zapraszając ich na kawę z ekspresu.


______



Jak już zdążyłam wam przedstawić w mediach społecznościowych - zostałam wybrana na Ambasadorkę do przetestowanie ekspresu Cafissimo mini marki Tchibo.

Mija dokładnie miesiąc odkąd go dostałam i to właśnie dziś pragnę podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami i wrażeniami. 

EKSPRESS KAPSUŁKOWY Cafissimo Mini 

Do mnie przyszedł ekspress koloru fuksji wraz z całym zestawem kapsułek  - ale do wyboru mamy więcej wariantów kolorystycznych.

Ekspress już po pierwszym użyciu - okazał się bardzo prosty w obsłudze. 

Żadnych można powiedzieć "aj waj" jeśli chodzi o trudność w zastosowaniu.

Instrukcję przeczytałam dokładnie - ale tak jak wspomniałam - drugi raz już nie był niczym skomplikowanym.

Napełniamy filtr wodą, wsadzamy ulubioną kapsułkę, wybieramy jeden z wariantów parzenia i praktycznie kawa gotowa. Voila!

_________

Zalety ekspresu: 

> Bardzo sposobał mi się design produktu - opływowy kształt, ciekawa forma - a na to szczególnie zwracam uwagę .

> Kompaktowy i w wersji mini - czyli zmieści się wszędzie - i będzie wyglądał ciekawie nie tylko w kuchni :)

>  W wyjątkowej cenie :) Na każdą kieszeń. 

> Oprócz kawy - jest w stanie zaparzyć nam wrzątek na herbatę. 

> Nie jest trudny w obsłudze.

> Łatwy w utrzymaniu czystości.

> Wyłącza się sam - kiedy z niego nie korzystamy. 

>Możliwość zaparzenia kawy filtrowanej, caffe crema i espresso.

>  Różnorodność smaków kapsułek.


____________


Ja ze swojej strony powiem, że lubię rzeczy funkcjonalne i o ciekawym designie - stąd Cafissimo mnie urzekł i myślę, że zostanie u nas na dłużej i będziemy mogli się cieszyć świeżą kawą każdego poranka. 

_____

Czy ktoś z was posiada? Jak wam służy? 

Miłego,




B U N N Y 

























  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze