Jak wygląda wiatr - Autumn's monologue.

By mysweetlittlebunny91 - 13:15:00

WSPANIAŁE SPOTKANIE

Dziś siedząc na przystanku w oczekiwaniu na tramwaj w stronę domu spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. 

Na przystanku znienacka pojawiła się Ola, moja bardzo bliska znajoma i przyprawiła mnie o uśmiech na twarzy, gdy tylko ją zauważyłam. 

Zapytałam czy nie miałaby ochoty mnie odwiedzić, a ona bez wahania się zgodziła. 

Pojechałyśmy razem do mieszkania.

 Tak się złożyło, że mąż był akurat na szkoleniu w Krakowie, stąd miałyśmy czas tylko dla siebie. 

Zaczęłyśmy rozmawiać o kwestiach wiary. 

Miałyśmy kilka rozważań. 

Ale jedno z nich najbardziej utkwiło mi w pamięci: 

"Wiatru nie widzisz, ale go czujesz..."

Spróbuj mi narysować wiatr. 

Faktycznie na świecie jest wiele rzeczy, które są niewidoczne dla oczu a czuje się je tylko sercem...


a czy Ty umiesz narysować wiatr? 

Jeśli nie, to napisz jakie uczucia w Tobie budzi.

_____

Tym miłym akcentem, życzę wam Miłej Nocy


B U N N Y 










  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze