Rekord Guinessa w podziękowaniach dla przyjaciół i bliskich :) + bonus

By mysweetlittlebunny91 - 14:23:00


DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE! 


Chciałabym ustanowić swój nowy, nietypowy Rekord Guinessa, a mianowicie napisać o tym za co cenię moich przyjaciół i bliskich, którym wiele zawdzięczam. 

Jako, że dni lecą tam szybko, a czas ucieka nam przez palce, chciałabym dziś podziękować każdemu z moich przyjaciół - za co cenię go najbardziej. 

Jakoś nigdy nie ma ku temu okazji - a uważam, że mieć takich przyjaciół to skarb :)

Będę starała się używać jak najwięcej słowa "Dziękuję" w każdym nawet krótkim wyznaniu. 

+ BONUS

Jako, że znamy się nie od dziś - każdemu ze swoich przyjaciół przypisałam bohatera ze znanej bajki czy kreskówki, który według mnie najbardziej mi się z nim kojarzy lub go przypomina. 


PABLO

Wyznanie miłości z moich ust słyszałeś Kochanie już nie raz, 
ale chcę Ci podziękować jeszcze raz ze to, że Jesteś :)

Dziękuję Ci za małe rzeczy każdego dnia, za Twój uśmiech, za pomoc przy naczyniach (oh, musimy kiedyś kupić tą zmywarkę :p) a przede wszystkich, że przywróciłeś mi wiarę we mnie i w moje możliwości.

Dziękuję, że pokochałeś mnie taką jaką Jestem. 




BONUS - postać z bajki, którą mi przypominasz : 

Gburek


Red



Kowboj z Królika Bugsa




GOSIA 

Ty wiesz. 

Dziękuję, że mogę zawsze na Tobie polegać i za to, że jesteś dla mnie dużym wsparciem.

Dziękuję, że potrafisz zawsze posłużyć szczerą (oj, niestety czasem aż za szczerą) radą. :D 


+ BONUS

Ariel



Anna


Bu 




JUSTYNKA

Dziękuję, że pomimo burz - zawsze wychodzi słońce.
Dziękuję, za Twoją pomoc i dobre serce. 
Dziękuję, że mogę na Tobie polegać i za śmieszne sytuacje.


+ BONUS

Przypominasz mi wróżkę Hortensję :)




KAROLA

Dziękuję za przyjaźń od lat. 
Dziękuję, że zawsze mnie wsparłaś w wielu sytuacjach. 
Dziękuję, że dodawałaś mi skrzydeł. 
Dziękuję, że Jesteś pomimo dzielącej nas odleglości. 


+ BONUS

Przypominasz mi Księżniczkę Jasmine






EWA 

Mój autorytet. Osoba ciepła i o wspaniałym poczuciu humoru.

Dziękuję, za wspaniałe rady.
Dziękuję, za każdy bardzo miło spędzony czas.
Dziękuję, za to, że opiekę i troskę. 
Dziękuję, że Jesteś :) 





Vaina

Księżniczka z Księżniczka i Żaba



MONIKA

Przykład silnej kobiety i prawdziwej Wonder Woman. 
Niezastąpiona. 

Dziękuję, za wielkie wsparcie psychiczne. 
Dziękuję, że o 2 w nocy można zawsze na Ciebie liczyć. 
Dziękuję, że pomimo różnych dni - i tak jesteś blisko. 
Dziękuję, za każde wspaniałe spotkanie i wiele zatrzymanych chwil w postaci zdjęć. 





+ BONUS

Przypominasz mi: 

Pocahontas (jakże by inaczej)





BODZEK

Człowiek złota rączka. 
Jeśli masz ramiar wyrzucić jakiś zepsuty sprzęt elektroniczny - zastanów się dwa razy - ale najlepiej to zadanie powierz jemu. 

Dziękuję, za to, że "dzik sra w lesie" (tylko dla wtajemniczonych ;)).
Dziękuje, za każde miłe odwiedziny w naszych skromnych progach.
Dziękuję, za dowcipy o...
Dziękuję, za każde podwiezienie i pomoc w przenoszeniu rzeczy. 
Dziękuję, za naprawienie moich sprzętów. 


+ BONUS

Przypominasz mi: 

Człowiek kret z Atlantydy 


Wesoły pomocnik z Księżniczka i Żaba


koleś z The Simpsons



TOMEK

Jeśli w tle słyszysz The Beatles - wiedz, że on gdzieś tam jest.

Dziękuję, za wyrozumiałość, kiedy mój mąż już nie ma do mnie cierpliwości przy tłumaczeniu zasad gier planszowych. 
Dziękuję, za cenne rady.
Dziękuję, za podawanie rzeczy z wysokich miejsc.
Dziękuję, za pomoc w wielu sytuacjach.. 
Dziękuję, za bardzo dobre trunki, które przynosiłeś do nas do mieszkanka :D




+ BONUS

Przypominasz mi: 

Goofy

Wysoki koleś z Domu Pani Foster // Cartoon Network

PATRYK 

Człowiek blenda. 
A tak na serio - człowiek o wielkim sercu.

Dziękuję, za świetne zdjęcia.
Dziękuję, za super rady i za cenne wskazówki.
Dziękuję, za to, że jako jedyny doceniasz moje dowcipy (i Cię śmieszą). 



+ BONUS

Przypominasz mi:

świecznik z Pięknej i Bestii


Flika


i Chudego 

TOMUŚ

Znajomość, która zrodziła się z chęci pomocy. 

Dziękuję, że służysz świetną i szczerą radą.
Dziękuję, że pomogłeś mi w tylu graficznych projektach - służąc pomocą i radą. 
Dziękuję, że nadal mogę zawsze na Ciebie liczyć. 



+ BONUS

Przypominasz mi: 

Mike Wazovski


RAFAŁ aka Rafaeolo 

"Mój osobisty stylista"

Dziękuję, że zawsze wnosisz tyle radości, gdy do nas wpadasz.
Dziękuję, za wspólnie spędzone, super chwile.
Dziękuję, że doceniasz moje prace i artyzm.




to wszyscy znamy: 


+ BONUS

Przypominasz mi: 


Bernie


Trybik 



OLA 

Zaraża uśmiechem, jest niczym promyk słońca.

Dziękuję, że wnosisz tyle ciepła do mojego życia.
Dziękuję, że potrafisz wysłuchać.
Dziękuję, że pomimo braku czasu i tak zawsze pamiętasz o mnie.

Dziękuję, za Twój uśmiech.


+ BONUS

Przypominasz mi: 

Mulan


AGNIESZKA

Pomimo przeciwności losu - pokazujesz mi, że warto podjąć walkę.

Dziękuję, za wspaniałe spotkania.
Dziękuję, za piękne piosenki.
Dziękuję, za cierpliwość i wyrozumiałość.
Dziękuję Ci, za Twoje dobre serce i chęć pomocy.
Dziękuję, że motywujesz mnie do działania.



+ BONUS

Przypominasz mi: 

Meridę Waleczną



DAGA

Takiej współlokatorki za czasów studiowania nie można było sobie wymarzyć.

Dziękuję, za to, że zawsze wysłuchałaś. 
Dziękuję, za wspólne kawusie.
Dziękuję, za cenne rady. 
Dziękuję, że potrafiłaś zawsze made my day ;). 


+ BONUS

Przypominasz mi: 

Czarodziejkę z Księżyca




ASIA

Otwarta i silna, która zawsze pocieszy :) 

Dziękuję, za wspaniałe wspólne wypady na sushi.
Dziękuję, za okazaną pomoc i wsparcie. 
Dziękuję, za wspaniałe sesje i wspólne chwile razem.
Dziękuję, że mogę na Ciebie liczyć.






+ BONUS

Przypominasz mi: 

Mama Timona


Lolę z Królika Bugs'a





LIGIA

Gdy mi smutno, gdy mi źle, dzwonię do Ligii - ona zawsze pocieszy mnie.

Dziękuję, że potrafisz odebrać telefon ode mnie nie ważne która jest godzina.
Dziękuję, że w sytuacjach kryzysowych przybywałaś z pomocą.
Dziękuję, że wysłuchałaś i wsparłaś modlitwą:)


+ BONUS

Przypominasz mi: 

Prosiaczka


ASIULEK

Urwis.

Dziękuję, za to, że tak często o mnie pamiętasz.
Dziękuję, za wspaniałe i motywujące słowa.
Dziękuję, za Twój uśmiech.
Dziękuję, za każdy drobny gest i za to, że we mnie wierzysz.



+ BONUS

Przypominasz mi: 

Bambi



JA

Dziękuję wam!


Alicja w Krainie Czarów.



____________




Na koniec powiem jedno - z takimi przyjaciółmi to tylko konie kraść. 

Marzy mi się, abyśmy się wspólnie spotkali w takim gronie i napili dobrego trunku.

Wkońcu nie tak często znajduje się tak zgraną paczkę - trzeba to uczcić! 



Biorę udział w konkursie z Żołądkowa de Luxe.

A Żołądkowej dziękuję, że łączy ludzi. 

To jak? 

Nasze zdrowie! 

B U N N Y 












ps- większość zdjęć pochodzi z Internetu w celu zobrazowania.








zBLOGowani.pl

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze