MOJE ULUBIONE APLIKACJE na telefon - MUST HAVE! Slow life.

By mysweetlittlebunny91 - 07:21:00


Coraz częściej starasz się żyć świadomie i dokładnie sprawdzasz skład tego co jesz, lub tego co stosujesz?

Miałam z tym kiedyś duży problem, bo żyjąc w biegu, ciągle chciałam wiedzieć co jest zdrowe a co nie, co mnie uczuli a co da mi energię na resztę dnia - a po prostu nie miałam na to czasu. 


____________


Wśród tylu produktów, możesz spędzić masę czasu na doszukiwaniu się co warto kupić, co ma jaki skład itd.

Pobuszowałam w Internecie i znalazłam dwie bardzo ciekawe Appki na telefon, które od samego początku skradły moje serce, bo bardzo ułatwiły mi zadanie w tej właśnie kwestii. 


1# ZDROWE ZAKUPY



Aplikacja na telefon, którą skanujemy dany produkt po kodzie kreskowym i pokazuje nam (jeśli dany produkt jest w bazie - pokaże od razu - jeśli nie - sami dopisujemy skład)
 czy dany produkt należy do zdrowych czy nie. Dodatkowo - mamy pełen opis składników - czy to alergen, co powoduje, jak wpływa na nasze zdrowie. 

Zalety:

+ Aplikacja bardzo łatwa w obsłudze. 

+ Daje dużo radości przy skanowaniu - jeśli otwieramy lodówkę i bawimy się w "detektywów" w wyszukiwaniu zdrowych produktów.  (Dla mnie to była gratka :D)

+ Super przydatny przy robieniu zakupów - nie trzeba długo czytać składu - wystarczy jeden skan. 


Minusy : 

- Aplikacja musi mieć stałe łączę z Internetem, bo inaczej nie działa.

- Nie wszystkie artykuły są w bazie, niektóre składy nawet jeśli są długie musimy wpisać sami.

- Trzeba sprawdzać już wcześniej zapisany przez kogoś skład, bo niekiedy się nie zgadza dokładnie.








#2 COSMETIC SCAN


Aplikacja, która działa na bardzo podobnej zasadzie jak "Zdrowe zakupy" z tym wyjątkiem, że tutaj skanujemy kosmetyki i ukazuje nam się pełen skład kosmetyczny - czy dany kosmetyk jest dobry dla naszego zdrowia czy nie. Również możemy odczytać pełen skład oraz właściwości danej substancji, jak wpływa na naszą skórę. 







źródło zdjęc: Internet



To teraz nic innego jak zachęcam was do wypróbowania tych aplikacji i podzielenia się opinią jak u was się sprawdziły. 


Jak dla mnie obie są niezastąpione przy zakupach. 

i z całego serca polecam!

___________________________


B U N N Y 


  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie wiedziałam, że są takie apki. Akurat dbam o zdrowe żywienie, więc sobie muszę ściągnąć. Nie pamiętam niestety wszystkich numerków tych chemicznych substancji, a niektóre są całkiem okej, jak np kwas askorbinowy. Mój brat kumpluje się z facetem, który ma software house, więc myślałam, że jestem na bieżąco z nowościami ale jak widać nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może też przydadzą się wam propozycje od https://etuistudio.pll na ciekawe etui na telefon

    OdpowiedzUsuń