WEDDING PLANNER 4 - SUKNIE ŚLUBNE - WEDDING DRESSES

By mysweetlittlebunny91 - 04:18:00

Były balony, torty, rekwizyty...

Teraz zaczęłam się rozglądać za odpowiednim modelem sukni na mój ślub. 

SUKNIE ŚLUBNE
__________

W całej rzeszy różnych sukienek, wybrałam te, które najbardziej przypadły mi do gustu. 

Unikałam tych, które miały wiele zdobień, były przegadane, zbyt bufiaste i za bardzo "księżniczkowate". 

Zdecydowałam się na oryginalne kroje, które przedstawiam w inspiracjach poniżej. 

A najbardziej ze wszystkich zauroczył mnie styl...


BOHO

________

Czyli ma być naturalnie i dziewczęco. 












źródło: Inspiracje pochodzą z różnych źródeł : Internet + Pinterest + Tumbrl


Następnie

DELIKATNE | SUBTELNE Z WYBIEGU
______________








KLASYCZNE

_____________




KRÓTKIE 
____________






Z FALBANAMI
______________




 NIETYPOWE
_____________


źródło: Inspiracje pochodzą z różnych źródeł : Internet + Pinterest + Tumbrl 



Suknie ślubne Atelier we Wrocławiu:





______________________

B U N N Y 



  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Są piękne! Boho też najbardziej do mnie trafia, wyglada tak delikatnie i dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń