WEDDING PLANNER 1 - BALONY NA WESELE | WEDDING BALLOONS

By mysweetlittlebunny91 - 06:24:00

B A L O N Y 


Hit czy kit? 

Od lutego zaczęłam małymi krokami planować swoje wesele.

Wszystkie przygotowania powinno zaczynać się od ustalenia daty i lokalu.

Kiedy mamy datę i lokal, wtedy można ruszać z pomysłami i kolejno odhaczać. 



Kocham spełniać się w roli projektanta wnętrz, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby 'zaprojektować' i udekorować własne wesele. 

Dekorowanie to mój konik. 

Stąd uważam, że nie powinnyśmy lekceważyć drobnych detali, w końcu to nasz dzień. 


Jeśli śledzicie mojego bloga, to zapraszam was do nowych postów związanych z moimi przygotowaniami do ślubu, które będę zamieszczać od teraz.


Dziś zaczynam od balonów. 

Jako dziecko, uwielbiałam te z helem. 

Jarmarki, stragany, folwarki...

Zawsze znajdą się balony. 

I na moim weselu też chcę, żeby były, ale niekoniecznie takie zwyczajne.

____________

Przeszukałam sieć w poszukiwaniu tych nietuzinkowych, ciekawych wzorów.

Nawet zwykły balon nie musi być nudny! 

Oto co znalazłam :



BALONY LITERY

__________

Za granicą bardzo popularne, do Polski przybyły niedawno.

MUST HAVE tego sezonu :) 

W odcieniach złotym lub srebrnym.

Idealne na wesela, wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe, urodziny, Sylwestra. 

Można kupić osobno pojedyncze litery lub gotowe słowa.












źródło zdjęć: Internet + Pinterest


Chcąc ułatwić wam poszukiwanie, jeżeli podobają wam się tego typu balony znajdziecie takie na:






ceny wcale nie muszą być takie straszne, 
ceny wahają się już od 3,99zł za literę do 20zł. 


BALONY Z BROKATEM | KONFETTI 

_________________

Takie balony trudniej znaleźć na rynku polskim, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zrobić je samemu :) 

Kupujemy przeźroczyste balony, wrzucamy do środka konfetti ozdobne - czy to motyw serc, czy gwiazdki i VOILA!

Prezentują się tak: 






źródło zdjęć: Internet + Pinterest


TU JE ZNAJDZIESZ: 

ALIEXPRESS - duży wybór


Ceny: od około 4zł/szt.


BALONY Z NAPISEM

_____________________

O dziwo, ciężko mi było znaleźć na rynku polskim, własnie takie balony,
 jednak można podobnie jak wcześniej zrobić je samemu - kupić dobry marker i poćwiczyć typografię na białych balonach :)

A jeśli wam się spieszy i wolicie gotowce, poszukajcie na: 

ALLEGRO
ALIEXPRESS




źródło zdjęć: Internet + Pinterest



BALONY DIY - ZRÓB TO SAM

____________________________

Zrób to sam!
 Jeśli mamy trochę czasu i chęci, aby samemu udekorować balony, zróbmy to.

Przedstawiam kilka wariantów, ale pamiętajcie, że nasza wyobraźnia nie zna granic - sami też możecie wpaść na jakieś kreatywne rozwiązanie.

1. Balony pomalowane akrylem


2. Przeźroczyste balony z wizytówką, kto gdzie siedzi.


3. Balon z kwiatową dekoracją. 



źródło zdjęć: Internet + Pinterest


Mam nadzieję, że was zainspirowałam.

 Do usłyszenia niebawem i oczekujcie następnego posta o tortach weselnych. 

Tymczasem zapraszam was do przejrzenia wcześniejszych postów o ślubie. 




B U N N Y


Jeżeli znacie jeszcze jakieś ciekawe źródła lub linki stron z balonami, pocztą balonową podrzućcie mi w komentarzu :)

Ściskam! 

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Cudne te propozycje baloników!!! Muszę wziąć je pod uwagę, bo sama własnie organizuję wesele. Na razie szukam inspiracji, bo chciałabym wesele w raczej romantycznym folkowym stylu. Coś takiego jak widziałam w książce Bridelle Style. dostałam ją kiedyś od koleżanki i teraz mam problem co wybrać, jakie dodatki bo tyle takich ślicznych rzeczy widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem zakłopotana, bo tyle pięknych inspiracji jest w temacie ślubu. Życzę powodzenia! ;)

      Usuń
  2. Folwark (niem.: Vorwerk) – istniejący od XII wieku rodzaj wielkiego gospodarstwa rolnego, a od XIV wieku także rolno-hodowlanego, nastawionego na masową produkcję zboża przeznaczonego na zbyt, wykorzystującego pracę pańszczyźnianą chłopów.

    Balony na folwarku?? Hm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że czujnie czytasz mojego bloga ;) w tym znaczeniu, folwark ma odpowiednik dworu, posiadłości czy włości. Na drugi raz przedstaw się, bo takie komentarze powinny być ignorowane, jeśli pisze je anonim. To taki rodzaj tchórzostwa ;) trochę to wygląda jakbyś chciał mi wytknac błąd - a Ty jesteś niemylny? Dla mnie tylko Bóg jest doskonały, my ludzie popełniamy błędy ;) domyślam się, że też jesteś człowiekiem, więc zacznij od siebie ;) albo pisz przedstawiając się, wtedy taki komentarz będę traktować poważnie ;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Hej świetne dekoracje, również fascynujemy się upiększaniem wnętrz takimi dekoracjami a te przedstawione przez Ciebie prezentują się naprawdę niesamowicie:) Co do ważnych sklepów dorzuciłbym balony na ślub. Zamawialiśmy w tym sklepie i byliśmy bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o dekoracje weselne, to warto stawiać na sprawdzone pomysły. Balony to klasyk, który zawsze dobrze się sprawdza.
    https://www.balonyhelowe24.pl/balony-na-wesele

    OdpowiedzUsuń