Łupy z ostatniego tygodnia - SECOND HAND i nie tylko.

By mysweetlittlebunny91 - 09:29:00

Miałam mały poślizg z wpisami,
ale już do was wracam po krótkiej przerwie ;). 


Niestety zapalenie zatok męczy mnie od 3 tygodni i stąd na jakiś czas zaniechałam pisanie. 

Już czuję się na szczęście coraz lepiej a wiosna coraz bardziej motywuje mnie do wielu rzeczy. 

Chcę pokazać wam moje perełki z tego tygodnia jakie udało mi się dorwać - nigdzie indziej jak w SECOND HAND.

1.#skórzana kurta damska #NEWLOOK

cena: 6zł | SH Margo







Następnie czarna bluza SH - 4zł 


Torebka mieszcząca A4 H&M -18zł - Margo SH



Oprócz tego przestawiam wam look, gdzie jestem ubrana w większość rzeczy z Second Hand: 


park khaki - 20zł KLIK
buty - promocja H&M - 40zł 
spodnie SH - 3zł
koszula krata - 45gr KLIK
czapa beanie - NEW YORKER -12zl 
t shirt- Sinsay - 9zł
pasek Sinsay - 4zl 
torebka MOHITO - 40zł 

RAZEM - 128zł 



Ponadto idąc Oławską natknęłam się na sklep  "rzeczy po 4zł"  i tym razem bardzo zaskoczył mnie asortyment bo znalazłam wiele firmowych produktów, takich jak: 

PRODUKTY Z EMPIK (kolekcje wycofane lub z zeszłych lat)
KOSMETYKI SORAYA - te same co w drogeriach tylko dużo taniej
OKULARY DIVERSE - starsze kolekcje


Ne wierzycie? To koniecznie sprawdźcie. 

Ceny wahają się od 1zł do 20zł.

Ja zakupiłam termofon z kolekcji Empik za 5zł (z 39zł) i foremki na ciastka z 29zł na 4zł. 





Tyle na dziś.

Co myślicie o łupach?



___________________

Miłego!



BUNNY


  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja też uwielbiam secondhandy. Podoba mi się ta bordowa czapka zestawiona z koszulą :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń