LUMPEKSY VS SIECIÓWKI + ANKIETA

By mysweetlittlebunny91 - 03:25:00

H E Y ! 

_________

Niedawno, zostałam zaproszona do przeprowadzanie niezwykle ciekawego projektu wśród was, 
a mianowicie ANKIETY - w której musicie odpowiedzieć dlaczego cenicie sobie Second Handy. 

Na naszym polskim rynku, coraz częściej można spotkać #Second Handy, które straciły już miano odzieży dla "biedoty" czy tylko zwykłych szmateksów. 

Teraz w Second Hand'ach możemy odnaleźć niezwykłe perełki i można je łączyć z elementami nowego stroju. 

Jednak co sprawia, że je cenimy lub wręcz przeciwnie - nie znosimy i budzą w nas odrazę? 

_______

Jeśli chcecie dowiedzieć się co teraz myśli się o LUMPEKSACH - czy są hot or not, 

zapraszam was do zapoznania się z krótką i przyjemną ankietą. 

Będzie mi niezwykle miło, jeśli wy jako moje czytelniczki też weźmiecie w niej udział, więc do dzieła ;)

Wchodzicie na stronę http://cyfrowademokracja.pl/konsultacje-spoleczne/nabywcy-odziezy-uzywanej i klikacie po lewej stronie w przycisk : 
WEŹ UDZIAŁ. 

Nic trudnego :)

Za jakiś czas, gdy już uzbieramy odpowiednią ilość odpowiedzi, podamy wam wyniki :)

Ja zrobiłam ankietę z przyjemnością i zajęło mi to zaledwie kilka chwil :)

__________

I teraz zastanówmy się - co w naszych czasach według was wiedzie prym - sieciówki czy lumpeksy? 

Po której stronie mocy jesteście? Czy łączycie może i to i to. 

Moim zdaniem - kupując w lumpeksach, mam odzież lepszej jakości niż w sieciówkach. 

Nie boję się, że ktoś będzie miał taką samą rzecz, czy ciuch jak ja. 

Tworzę niezwykłe stylizacje za grosze. 

Czuję, że jest to ekonomiczne i na każdą kieszeń. 

_________

Z opinii wielu moich bliskich wynika jednak, że wolą kupić nową rzecz, na którą mają gwarancję i którą kupią w niskiej cenie na promocji. 

Zgadzam się w 100% i też tak robię.

Niekiedy faktycznie ceny na lumpach przy nowym towarze mogą być bardzo podobne do np. nowych rzeczy z metką już z promocji czy po stałej cenie. 

Ja łączę te dwie rzeczy. 

Kupuję i na promocjach i na lumpeksach.

Jednak nie ukrywam, że jako prawdziwa lumpeksoholiczka, byłam wierna zawsze tym drugim. 

Najwięcej perełek - udawało mi się znaleźć właśnie tam. 

Poniżej przedstawiam wam moje łupy i stylizacje z sieciówek i z lumpeksów: 

Stylówka z przymierzalni H&M 

koszula - promo - około 40zł 
sweter H&M - promo - 20zł 



Lumpeks na Legnickiej 
Torebka Burberry - 15zł 


Ten sam lumpeks 
Spodnie Jeans Hilfiger - 30zł 


Lumpeks kreacje na Sylwestra - od 10zł do 50zł 


Koszula z Lumpeksu firmy H&M - 25zł 


Kiecka z metką w Lumpeksie 

NEW LOOK 
40zł 


Nowe rzeczy z Sinsay z promocji 

Rękawiczki - 9,99zł 
Torebka - 19,99zł 


Stylizacja mieszana Second Hand + Sieciówka: 

Beret - 14,99zł Sinsay
Szal - NO NAME
Płaszcz krata - SH - około 6zł 
Torebka Sinsay - 19,99zł 
Spodnie Levis - SH - 5zł 
Buty H&M - 70zł 



Mieszana stylówka: 

Marynarka SH - około 4-6zł 
Sukienka promocja C&A - 39zł 



 Zestaw z promocji z Sinsay:
Za te 5 rzeczy dałam jakoś niecałe 72zł.





Dajcie znać w komentarzach, gdzie wy częściej kupujecie i czy wolicie sieciówki czy lumpeksy, jak to wygląda? 

Miłego dnia,



B U N N Y 

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja jednak jestem zbyt wielką fanką sklepów internetowych że nie potrafię się przekonać do innego. Ostatnio na zoio miałam okazję złapać kilka ciekawych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nwości

    http://bambiboho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Promocje w galeriach + rzeczy z SH i tanim kosztem fajnie ubrana. :D

    OdpowiedzUsuń