MOJ PLANNER - NASZE WESELE W STYLU RUSTYKALNYM - PORADY - MASA INSPIRACJI - GDZIE, CO I JAK :)

By mysweetlittlebunny91 - 11:18:00

 - H O L A -

 przyszłe Panny Młode i nie tylko ;)


Dzisiaj specjalnie dla was długi a zarazem mocno inspirujący post. 

Ja planując i projektując dodatki na własne wesele - starałam się dopiąć na ostatni guzik każdy szczegół. 

Nie da jednak zrobić wszystkiego idealnie - ale robiłam co mogłam. 

Aby zaoszczędzić wam wielu godzin w poszukiwaniu sprawdzonych firm i dodatków do aranżacji sali (co jest naprawdę żmudnym zajęciem - planując wesele i mając mało czasu) - tutaj w pigułce przedstawiam wam firmy - od których zamówiłam wszystkie swoje dodatki - i jestem bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę wam polecić.

Jest tu też masę pomysłów na wesele. 

Ja to co tu przeczytacie - wykorzystam u siebie na weselu :) 

A już niedługo bo 28.04.2018 :D

Zdecydowałam się na styl rustykalny.

No to zaczynamy, miłej lektury: 


1. DEKORACJE NA STÓŁ

Ja zdecydowałam się na motyw przewodni - gipsówki i róży w kolorach bladego różu. 
Na stoły postanowiłam zakupić plastry drewna. 
Z początku miały być dębowe, ale po jednak po namyśle zakupiłam z brzozy. 

UWAGA! Trzeba uważać na oszustów, którzy sprzedają 'surowe - świeże' plastry drewna. Szkoda, naszych pieniędzy - takie plastry są tańsze - ale nie suszone i nie oszlifowane - popękają i zgniją - zatem nadadzą się tylko do wyrzucenia. 

Kupujcie te SUSZONE I OSZLIFOWANE DWUSTRONNIE. 

Inspiracje z Pinterest:





GDZIE KUPIĆ? 

Nawet nie wiecie, ile się musiałam naszukać by trafić na odpowiednie drewno i uczciwego sprzedawce.

Swoje zakupiłam na allegro u AKADEMIA115. 

cena za całość: około 50zł / + 8,60 zł przesyłka 

plastry brzozowe 3 sztuki : 12,99zł / za szt. - 20-25cm średnicy
plastry brzozowe 6 sztuk : 1,89zł / 10-12cm średnicy

tak się prezentują u mnie: 





2. DEKORACYJNE ŚWIECZNIKI | SŁOICZKI

GDZIE NAJTANIEJ?

Pepco
KIK
JYSK


Ja swoje zakupiłam w Pepco :) 

Różowe świeczniki małe - 4,99zł sztuka
Duże - 9,99zł sztuka
Wazoniki na kwiaty (podobne jak na inspiracjach ) - Pepco - 1,99zł 

Tak się prezentują: 



3. TORT WESELNY: 

Na początku upierałam się, żeby tort był kilku piętrowy. 
Teraz wiem, że zechciałam najprostszy - który udekoruje świeżymi kwiatami :) 

Aby znaleźć odpowiednia firmę też potrzebowałam wiele za i przeciw. 

Jeśli jesteście z Opolskiego - polecam Cukiernię Szymański

Miałam okazję jeść ich specjały na 18-stce siostry i mam brak jakichkolwiek uwag.

POLECAM.

Inspiracja : Pinterest

4. DREWNIANE PODSTAWKI NA WINIETKI:

Tak bardzo mi się podobały, że nie omieszkałam ich nie zamówić :) 

Idealnie sprawdzą się do zestawu z plastrami drewna.

GDZIE?

ALLEGRO
OLX

Ja swoje zakupiłam na allegro. Na olx - niestety trzeba uważać, bo właśnie tam - jest dłuższy czas oczekiwania i niekiedy właśnie sprzedaż niesuszonych plastrów. 

Na allegro - dotarło do mnie w 2 dni :) 

Zakupiłam u Wiejskie Wesele :)

Cena za 1 sztukę - 1,23zł  



Tak prezentują się u mnie: 




5. DEKORACJA ŁAWEK W KOŚCIELE

My zdecydowaliśmy się na połączenie róży z bluszczem i rafią.
Bez zbędnych tiuli. 

Gdzie kupić? 

Bluszcz - my bierzemy z ogrodu
Róże - polecam kwiaciarnię Zielony Kącik z Nysy / cena w zależności od sezonu: od 5 do 10zł 
Rafia - Allegro - ja swoją zakupiłam za 19,99zł a jest jej 200metrów :)


Inspiracja Pinterest: 



A tu moja rafia: 


6. REKWIZYTY | INSTAX KĄCIK

Na weselu, będziemy chcieli mieć kącik, gdzie nasi Goście - zostawią nam pamiątkę w postaci zdjęć z instaxa.

Kupiłam zatem rekwizyty (można też je zrobić samemu), a ramkę w stylu Instax zrobię sama. Oto inspiracje :) 

FOTOGRAF 

Kogo polecam: 

Naszym głównym fotografem będzie TutenHoman, którego bardzo polecam do sesji plenerowych, ślubnych :) 

Ceny do negocjacji. 




Moje rekwizyty, gdzie kupiłam:

New look - 19zł zestaw
 Tally Weijl - 15,99zł 







Inspiracje z Pinterest:


7. BALONY i pozostałe:

Ja zakupiłam przez Alie i jestem bardzo zadowolona - za 20sztuk zapłacilam jakoś 2$. 
Polecam zakupić na Aliexpress a hel na allegro. 

Kolejne inspiracje: 



i moje dekoracje: 

Serce Pepco - 4,99zł
Buteleczki - KIK - 9,99zł
Buteleczki małe - prezent od Moniki :)
Konfetti Ślubne - Pepco - około 4,99zł 
Napis Wedding - PaperConceptStore Wrocław - około 6,99zł


Kule PEPCO - 9,99zł
Świecznik Rozgwiazda - KIK - po promocji - 4zł
Kotwica Kik - 4zł 
Balony Aliexpress - LITERY P & B - 0,59$
Gwiazdki - konfetti - Aliexpress - 1,25$





8. KWIATY 

Na bukiet, butonierki i bukiet na stół - zdecydowaliśmy się w Zielony Kącik z Nysy. 

Kwiaciarnia ma bardzo dobre ceny :)

Z czystym sumieniem polecam. 

Oto kolejne inspiracje:

 Przed naszą restauracją też chcemy wystawić taką sztalugę, udekorowaną kwiatami.



Tak będą wyglądały butonierki: 




W moim bukiecie - będzie łąkowo - z domieszką eukaliptusa i gipsówki.

 


9. FRYZURA i MAKIJAŻ: 

Wybór fryzury to było dla mnie wyzwanie. 

Mam bardzo długie włosy - i stąd dużo wątpliwości.

Super pomoc uzyskałam u profesjonalistki Pani Skiby. 

Jeśli jesteście z Opolskiego - piękne fryzury ślubne tylko u niej :)


CENY UCZESANIA - w zależności od długości włosów od 60zł :)

Ja zdecydowałam się na taką: 



A makijaż myślę, mieć w tym rodzaju: 




10. PAZNOKCIE: 

Na paznokcie zdecydowałam bez szaleństw - kolory nude. 

Salon gdzie będę robić hybrydę to: CLASS w Nysie 

Inspiracje: 

11. DODATKOWE POMYSŁY: 

Na wieczór - dla gości przewidzieliśmy zimne ognie. 

Gdzie kupisz? 
TESCO
AUCHAN
ALLEGRO

Około godziny 22:00 wyjdziemy na zewnątrz i zrobimy zjawiskowy pokaz. 

Jako, że miejsce naszego wesela jest nad samym jeziorem - myślę, że będzie nieziemsko :)



12. GOŁĘBIE NA ŚLUB 

Jeśli szukacie dodatkowych atrakcji - polecam również gołębie na ślub :)

Kto nie boi się ptaków i nie ma obiekcji - jest to ciekawy rodzaj urozmaicenia :)


Ceny : do ustalenia :)

zdjęcie pochodzi ze strony i jest własnością: http://www.przedslubny.pl


I na koniec - czy przydały wam się moje porady? 

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania - piszcie do mnie śmiało - a pomogę wam w kwestii doradzenia, gdzie co najlepiej kupić :)

Jesteście w trakcie przygotowań czy już po? 

Podzielcie się ze mną w komentarzach, gdzie wy się zaopatrywałyście na wasze wesele, podajcie linki do stron :)


MIŁEGO DNIA!!!


 B U N N Y 




Zerknij też koniecznie na mój WEDDING PLANNER:



















  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo urodziwie to wygląda! Wpadnij w wolnej chwili na ZOiO może tam również odnajdziesz ślubne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń