CLASSIC LOOK || BLUE JEANS & FLUFFY BLOUSE

By mysweetlittlebunny91 - 09:32:00

Co sobotę postaram się wrzucać wam, ciekawe stylizacje mojego autorstwa. 

Jako, że w domu (ah te studenckie warunki) nie mam aktualnie warunków, żeby robić zdjęcia dobrej jakości i w dobrym świetle, stylizacje będą prezentowane z przymierzalni czy w plenerze :)

Wcześniej na blogu prezentowałam wiele stylizacji, ale teraz skupię się jak wyglądałaby na mojej osobie. 

Wcześniejsze sety : KLIK KLIK KLIK KLIK

Dzisiaj pierwszy look #1

Zdecydowałam się na naturalny makijaż z podkreśleniem ust, jeansy z wysokim stanem z Bershki oraz czarną bluzę z futerkiem z kolekcji H&M
Dodatkowo czarne botki na obcasie również z H&M.

Co myślicie o takim zestawieniu, dajcie mi znać w komentarzach :)

___________

 B U N N Y





CLASSIC LOOK || BLUE JEANS & FLUFFY BLOUSE


Woven blouse
145 PLN - hm.com


Rolled jeans
42 PLN - newlook.com



Yves saint laurent lipstick
135 PLN - saksfifthavenue.com


Christian dior nail polish
97 PLN - macys.com









  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Osobiście jestem fanką takich luźnych stylizacji :) Podoba mi się !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń